Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Wysłany: Sob 30 Lis, 2019 sklepy internetowe, doświadczenia ze zwrotami
Witam,
Chciałbym poznać Wasze doświadczenia ze zwrotami lornetek w polskich sklepach internetowych i portalach aukcyjnych, bardziej takich droższych, 1000zł+. Interesują mnie zarówno pozytywne jak i negatywne przypadki.
Wiadomo przecież ze nie ma możliwości sprawdzenia interesujących modeli, bo jeden sklep stacjonarny nie są w stanie mieć dużej oferty do sprawdzenia na miejscu. Wiadomo też że sprzedawca nie jest szczęśliwy z ruchu towarem i angażowaniem pracowników bez uzyskiwania dochodu.
Negatywne to np. sprzedawca np. piętrzy problemy o rzekomym nadużywaniu czy darmowej wypożyczalni, odgraża się paragrafami, stosuje represję.
Pozytywne to np. dwukrotny bezproblemowy zwrot i brak zakupu, a sprzedawca nadal nie marudzi, tylko wierzy w dobrą wolę kupującego.
Nie proszę o przykłady pozytywnych zakupów (bez zwracania), bo to wiadomo że to sytuacja komfortowa dla sprzedawcy.
Pomógł: 48 razy Posty: 936 Skąd: Pogórze Kaczawskie
Wysłany: Nie 01 Gru, 2019
W ubiegłym roku kupiłem w sklepie Edredon lornetkę Opticron Traveller BGA ED 8x32. Swoją drogą wyśmienita lornetka bijąca na głowę Nikona M7. Niestety jak dla mnie miała zbyt płytkie muszle oczne. Ze zwrotem nie było absolutnie żadnego problemu.
Zwracałem lornetki w Militariach (tutaj nie trzeba nawet odsyłać, wystarczy oddać towar do najbliższego sklepu stacjonarnego), Teleskopach, Edredonie, Laniusie (tutaj subiektywnie wg mnie otrzymałem najlepszą obsługę i najlepsze podejście do klienta, dlatego wszelkie optyczne zakupy robię już tylko tutaj), a nawet zagranicznym Photospecialist i nigdy nie spotkałem się z absolutnie żadnymi problemami.
Kupiłem w Lanius Book cztery lornetki, miałem okazję posprawdzać jak mi leżą przy oku, porównać, troszkę wybrzydzałam ale nie za dużo. Bardzo dobra obsługa.
Pozdr. Ch.
to może taki nieprzyjemny przypadek: sklep teleskopy.pl nie lubi zwrotów, monarch 7, kupiony i zwrócony przez allegro, niby zwrot ok, a potem okazuje się że jestem na czarnej liście, nie mozna normalnie dokonywać kolejnych tranzakcji, obsługa allegro nic nie może zrobić, nie jest w stanie wyegzekwować wyjaśnień, sprzedawca na pytania mailowe o podanie powodu zablokowania kompletnie nie reaguje, przez telefon sprzedawcy odsyłają do szefa, a szef jest nieosiągalny. kupował ktoś u nich przez allegro i zwracał szkiełka?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,02 sekundy. Zapytań do SQL: 9