Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Wysłany: Sro 13 Maj, 2020 Podejście producentów i dystrybutorów
Hej!
Chciałbym Was zapytać na ile ważne jest dla Was podejście dystrybutorów i producentów lornetek do portali branżowych takich jak Optyczne.pl i Allbinos.com czyli wobec dziennikarzy w ogólności. To znaczy, czy wpływa na Wasze decyzje zakupowe to, że niektóre firmy nie boją się takiej współpracy i z chęcią dają sprzęt do testów czy pierwszych wrażeń, a inne wcale nie chcą tego robić.
Ostatnio wysłałem prośbę o wypożyczenie lornetek do testów lub pierwszych wrażeń do polskiego dystrybutora renomowanej firmy, a gdy nie dostałem odpowiedzi wysłałem dwa kolejne zapytania (dwoma różnymi kanałami) do europejskiej centrali. Wszystko pozostało bez odpowiedzi.
Zdradzać Wam szczegóły takich kontaktów, czy zupełnie nie ma to dla Was znaczenia?
Myślę, że wszyscy wiemy o którą markę chodzi. Wiemy też, gdzie na mapie Niemiec leżą Solms i Wetzlar.
Przy takim podejściu w Polsce pojawi się wiecej starych Trinovidów kupionych z sentymentu lub do kolekcji niż współczesnych modeli z przedtostkiem Utra-, Nocti-, Geo-, Duo- czy lunet Tele-.
Taką mają filozofię - nie przeskoczysz Arek tego.....
Jak najbardziej dla mnie ma to duże znaczenie i wpływa na zakupy, bo pośrednio świadczy to również o podejściu do klientów. Jeśli ktoś jest pewien jakości swoich produktów (szczególnie w przypadku uznanych marek), to jaki cel miałby w niewysyłaniu lornetek do profesjonalnych testów? Pośrednio ogranicza przez to swoim potencjalnym klientom dostęp do istotnych informacji mogących mieć znaczenie przy wyborze sprzętu. A wszystkiego sami w domu nie jesteśmy przecież w stanie profesjonalnie przetestować i porównać z konkurencją.
Pomógł: 48 razy Posty: 936 Skąd: Pogórze Kaczawskie
Wysłany: Sro 13 Maj, 2020
Dla mnie kwestia podejścia producentów i dystrybutorów do niezależnych stron testowych czy pasjonackich jest KWESTIĄ PODSTAWOWĄ.
Po pierwsze lekceważenie takich stron świadczy o tym, że producenci lub/i dystrybutorzy sami mają wątpliwości co do jakości swojego sprzętu i wolą marketingowy bełkot od rzetelnej oceny.
Po drugie skoro mają w d..pie dystrybucję to gdzie będą mieli klienta, który w przyszłości zwróci się do nich z reklamacją?
Z drugiej strony są marki (np. Steiner i Meopta), które od razu odpowiadają na moje pytania wysyłane z pozycji pojedynczego klienta i starają się zawsze wszystko wyjaśnić, więc jeśli ktoś nie może odpowiedzieć przez miesiąc na pytania zadane przez znany w Polsce i za granicą portal branżowy, to duże lekceważenie...
Znaczenie testów moim zdaniem jest kluczowe przede wszystkim dla świadomych użytkowników. W cenie poniżej powiedzmy 100euro ma to mniejsze znaczenie, bo to rynek przedewszystkim tandety lub masówki wiec wstyd pokazać w testach kiepskie osiągi.
Ciekawe czy ten nieskory do współpracy producent robił badania wśród swoich aktualnych odbiorców, skąd ci odbiorcy się o nich dowiadują, czy np. są to pisma branżowe myśliwych i np. tam skupiają się wyłącznie na reklamach, czy poczta pantoflowa.
Dziwny jest brak odzewu, okazywanie lekceważenia. Przecież to prawie jak darmowa reklama. Redakcja sama uprasza się o przesłanie próbek do testów, teoretycznie więc nawet mają szansę przebrać i wybrać najlepszy egzemplarz, co z kolei może być wadą dla czytelników testu.
Być może też firma X z jakiegoś innego powodu nie traktuje poważnie portalu optyczne, np. uznaje za nierzeczywisty system punktacji, boją się źle wypaść na tle konkurencji, a może po prostu jednak mail nie trafił do odpowiedniej osoby (a np. do spamu - np. maile z wp.pl nie docierały do leici przez ich filtry antyspamowe). Czasem lepiej spróbować zadzwonić.
Vortex dzieki ostatniom publikacjom z pewnością poprawił swoją widoczność, znaczenie, a przez dobre wyniki także uznanie, np. 3mnich zamówił ostatnio vortexa uhd
Ja nie kupuje bez testów, choćby i zagranicznych gdy nie ma nic na polskich stron. A i potrafię rozróżnić sponsorowany bełkot od prawdziwego testu.
A na Leicę to już nawet nie spoglądam gdy porównuje sobie różne lornetki
Proces decyzyjny w wielu firmach (myślę tu o korporacjach) może być w obecnym czasie znacznie dłuższy z wiadomego powodu. Testy lornetek są zdecydowanie potrzebne, a szczególnie testy optyczne.pl, które są cytowane na wielu znanych portalach i w opinii wielu bez wątpienia cieszą się co najmniej uzasadnionym uznaniem. Po planowanych modyfikacjach ocen testy optyczne.pl mogą stać się jednym z bardziej cenionych. Praktycznie nie wybieram lornetek bez znajomości testów i w praktyce (własne testy i preferencje) potwierdzam czy dana lornetka pasuje mi czy też nie. Inaczej mówiąc potencjalny klient jak najbardziej jest powiązany z testami, stąd tak liczne zapytania na portalu optyczne.pl co do wyboru lornetki, na pewno każdy kupujący kieruje się, jeżeli już nie tylko testami to przynajmniej opiniami doświadczonych użytkowników, którzy swoje doświadczenie zdobywają przecież m. innymi w oparciu o testy i koło się zamyka.
Swarovski albo Zeiss . Tylko oni uważają że nie potrzebują reklamy .
obstawiam korporację Z, nic im nie zrobisz, nawet jak napisze sie na stronie glownej optycznych że to buraki, to i tak wszyscy wiedza że robią świetną optykę, nowy sf teraz pisza ma dostępność odłożoną na późle lato, czyli pewnie sierpień. swarovski jest bardziej otwarty, w usa to wrecz obsesyjny na punkcie zadowolenia klienta, jak urwiesz dekielek to wyślą nowy kurierem za free szkoda że wzgledem europejczyków juz takiej obsesji nie mają, ale i tak pewnie trudno dorównać.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 9