Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Wzorem tematu o videstradzie. W jednym z najmniejszych modeli Clio właściciel sam nie jest w stanie wymienić żarówki do swiateł mijania. Musi jechac do serwisu. W serwisie Renault na Poznańskiej w Warszawie zażądano dzisiaj 210 zł (30 zł żarówka + 180 zł wymiana).
Rozbój w biały dzień ! Aż mi się wierzyć nie chce. No ale we wszystkich branżach panuje taka tendencja, żeby produkt sprzedawać jak najtaniej a zarabiać na serwisie i częściach. Chociaż 180 zł za wymianę żarówki to gruba przesada.
Żeby się dostac do żarówki trzeba częściowo demontowc zderzak okazuje się, że w nowych Toyotach jest to samo. Czekam teraz jak zrobią tankowanie wyłącznie w ASO.
Wzorem tematu o videstradzie. W jednym z najmniejszych modeli Clio właściciel sam nie jest w stanie wymienić żarówki do swiateł mijania. Musi jechac do serwisu. W serwisie Renault na Poznańskiej w Warszawie zażądano dzisiaj 210 zł (30 zł żarówka + 180 zł wymiana).
Namor, jak nie znasz się na autach, to ich jeździj PKS-em - Wymieniałem żarówkę w Clio i zajęło mi to 10 minut z przerwą na papieroska
Używam Renault od 8 lat (Clio, Kangoo, Master - prywatnie i służbowo) i wstyd by mi było jechać do serwisu zmienić żarówkę!!
Pzdr.
Namor, jak nie znasz się na autach, to ich jeździj PKS-em -
Nie stać mnie na PKS
Cytat:
Wymieniałem żarówkę w Clio i zajęło mi to 10 minut z przerwą na papierosk
Jeśli w Clio III potrafisz wymienic żarówkę w 10 min. to pełen respekt. Jeśli mieszkasz w pobliżu Warszawy to z przyjemnością przyjade do Ciebie (z papieroskami oczywiście), a ASO będę omijał szerokim łukiem. Dodam tylko, że pracownik stacji szybkiej obsługi poddał się po ok. 10 min.
Nie wiem jak sprawa wygląda w ClioIII ale domyślam się, że istnieje tam podobne utrudnienie jak w Megane II. Jak się zna pewien 'patent' to w Megance żarówkę wymienia się nie w 10, a w 2 minuty. Trzeba tylko odpowiednio skręcić koła na postoju, żeby dostać się do 'magicznej klapki' w nadkolu i posiadać ręce pianisty (czyli szczupłe długie palce) i to wszystko - minuta na wyjęcie starej żarówki i minuta na włożenie nowej.
Poza tym alarmujący tytuł Twojego posta sugeruje, że z powodu problemów z żarówką należy unikać samochodów Renault. To jakaś bzdura - sam jeżdżę Renatką już kilka lat i nie stwierdzam, żeby samochód posiadał jakieś szczególnie głupie rozwiązania i był mniej lub bardziej awaryjny niż Volkswageny i Peugeoty kolegów.
Nie wiem jak sprawa wygląda w ClioIII ale domyślam się, że istnieje tam podobne utrudnienie jak w Megane II. Jak się zna pewien 'patent' to w Megance żarówkę wymienia się nie w 10, a w 2 minuty. Trzeba tylko odpowiednio skręcić koła na postoju, żeby dostać się do 'magicznej klapki' w nadkolu i posiadać ręce pianisty (czyli szczupłe długie palce) i to wszystko - minuta na wyjęcie starej żarówki i minuta na włożenie nowej..
Niestety patent z Megane nie działa - przy wymianie po 2 tyg. drugiej żarówki mechanik się naciął (powiedział "wymienimy od spodu")- ale okazał się uparty i w końcu jakoś tą żarówką założył w tradycyjny sposób .
Cytat:
nie stwierdzam, żeby samochód posiadał jakieś szczególnie głupie rozwiązania i był mniej lub bardziej awaryjny niż Volkswageny i Peugeoty kolegów.
Ja o awaryjności nie piszę, ale konstrukcja samochodu, która programowo wymaga wizyty w warsztacie do wymiany żarówki dyskwalifikuje markę. Norma Renault na wymianę prawej żarówki w Clio III przewiduje ponad godzinę pracy (chyba 1.02 h) - świadczy to o celowym uzależnieniu klienta przez Renault od serwisu - poza tym względy bezpieczeństwa przemawiają za tym, aby żarówkę można było wymienić samodzielnie w każdej chwili jak się przepali.
Ten temat wyskakuje jako jeden z pierwszych w google dla zapytania o wymiane zarowki w Clio.
A ze posiadam Clio III i wczoraj mi sie wlasnie zarowka przepalila to mialem okazje przekonac sie jak to wyglada w rzeczywistosci.
Moze dla Warszawki ceny sa ustalane specjalnie.
Ja zaplacilem za zarowke (reflektor soczewkowy) wliczajac w to robocizne (ok.15 minut) 35,66 PLN.
I jeszcze w ramach tego poziom plynow sprawdzili.
Siedzę w motoryzacji juz 14 lat. Jestem kierownikiem zaopatrzenia, sprzedaży i specjalistą ds. części w sporym serwisie Daewoo/ Hyundai/ Citroen. Jestesmy jednoczesnie sporym warsztatem blacharsko-lakierniczym i naprawiamy w tym zakresie wszystko. Niestety ta tendencja uprzykszania życia jest teraz dość częsta. Chodzi o to, żeby tak utrudnić klientowi, aby zechciał zawitać do serwisu, lub innego warsztatu. I interes sie kręci...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,16 sekundy. Zapytań do SQL: 14