Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
i tak oto z dniem dzisiejszym rozpoczynam 3 (słownie trzeci ) miesiąc oczekiwania na zamówiony towar, który wg. strony tego szanownego sklepu powinien do mnie dotrzeć do 14 dni. przez ten czas ani razu nikt, z obsługi do mnie nie zadzwonił, nie wysłał e-maila, z informacją kiedy zamówienie zostanie zrealizowane. to już drugi raz jak zostaję w ten sposób potraktowany przez ten sklep, ostatnio jak u nich zamawiałem (2001r.) to też czekałem 2 miesiące, jak już w końcu zrealizowali zamówienie to pan ze sklepu kajał się i obiecał, iż w ramach rekompensaty otrzymam filtr UV, a że nie mieli mojego rozmiaru na stanie to obiecali wysłać jak tylko będą mieli, oczywiście nie wysłali a ja nie miałem już siły dzwonić i się prosić. ogólnie trzeba uważać na nich.
skasowany [Usunięty]
Wysłany: Nie 21 Gru, 2008
Kilka rzeczy kupiłem w tym sklepie, w tym najdroższe moje nabytki np. 70-200 Nikkora...
Nie mogę powiedzieć ani jednego złego słowa na temat pstryk.pl. Wręcz przeciwnie, zawsze pierwsza klasa pod każdym względem! Myślę, że kiedy na raz obsługuje się setki osób, to jakieś jednostki niestety są poszkodowane, ale tak chyba jest wszędzie...
małe uaktualnienie mojego wcześniejszego postu. dziś postanowiłem zalogować się w pstryku żeby zobaczyć nr mojego zamówienia i zadzwonić do nich z zapytaniem WTF? i jakież było moje zdziwienie kiedy zobaczyłem iż moje zamówienie zostało anulowane w dniu wczorajszym z jakimś lakonicznym wyjaśnieniem że oni nie wiedzą kiedy będzie i sam dystrybutor nie wie kiedy będzie miał, na litość Boską, sprzęt jest dostępny w USA od ręki i sporo taniej niż sobie winszuje polski dystrybutor jaki jest problem dla dystrybutora ściągnąć go z USA, zamienić kabelek zasilający, dać swoją gwarancję i mieć zadowolonego klienta. Sklep też mógłby się wykazać i zadzwonić i powiedzieć coś w stylu Szanowny Panie, zamówiony przez Pana towar jest niedostępny, dystrybutor też go nie ma, a nie liczyć że klient będzie codziennie przez TRZY miesiące sprawdzał status swojego zamówienia aby się w końcu dowiedzieć że zamówienie zostało anulowane. Może będę musiał znów zastosować metodę ośmieszania dystrybutora i napisać maila do USA, tak jak zrobiłem to kiedyś kiedy nie mogłem dostać od polskiego dystrybutora śmiesznych tulejek do klamek Avid Speed Dial titanium, 2 miechy czekałem aż polski przedstawiciel mi je sprzeda za astronomiczną kwotę 120pln (w USA za nie chcieli 15$) za kawałek plastiku i mosiądzu. w końcu nie wytrzymałem i napisałem do USA żeby zmienili przedstawiciela w polsce bo jak tak dalej pójdzie to nic tutaj nie sprzedadzą. Po tygodniu dostałem avizo na pocztę, jak się okazało dostałem 6 tulejek (3 komplety) tulejek za DARMO i list z przeprosinami za polskiego dystrybutora. Ludzie jesteśmy w europie a traktują nas tu jakbyśmy byli mieszkańcami Kongo. część sklepów i dystrybutorów chyba zapomniała że: RESPECT IS THE ULTIMATE CURRENCY.
piotrmkg, w nowym Komputer Świat jest opisany właśnie taki preceder.
Często nie masz nic do powiedzenia.
Możesz nawet złożyć 15 zamówień, a sklep może je anulować uznając że nie są to umowy handlowe, gdyż nie potwierdził tego zamówienia pracownik sklepu (nie patrzmy nawet na autorespondery które nie wliczają się do tej dyskusji).
W sklepie pstryk widnieje taki zapis:
"Sprzedawca może odmówić realizacji zamówienia, którego nie udało się potwierdzić."
"W uzasadnionych przypadkach rezerwujemy sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia, ograniczenia sposobu płatności lub zażądania przedpłaty. W przypadku konieczności sprowadzenia nietypowego towaru na indywidualne zamówienie możemy także zażądać zaliczki."
Więc składając zamówienie, zgodziłeś się na te warunki,
jaki jest problem dla dystrybutora ściągnąć go z USA, zamienić kabelek zasilający, dać swoją gwarancję i mieć zadowolonego klienta
Piotr, chyba sobie żartujesz, że tego nie wiesz. Po pierwsze im nie wolno ściągać skąd chcą tylko muszą to robić przez swój kanał europejski. Po drugie pakiet przeznaczony do sprzedaży w USA nie może trafić do Europy, nawet jeśli de facto różni się tylko wtyczką (a owszem różni się też co najmniej zestawem innojęzycznych instrukcji). Zasady korporacyjne i te sprawy, kwestie celno-prawno-certyfikatowe, itd.
Można ściągnąć towar ze stanów z tzw. "dystrybucji europejskiej". Pstryk tak nie robi i dlatego ma takie ceny. Można tak zrobić, ściągnąć sprzęt, zapłacić cło i sprzedwać go legalnie w Polsce. Wielu tak robi, tylko ... nie płaci cła i przez to ceny ma jeszcze nizsze lub wysoką marżę.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 10