Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

optyczne.pl forum.optyczne.pl  
•  FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy  •  Statystyki  •  Rejestracja  •  Zaloguj  •  Galerie  •   Ulubione tematy

----- R E K L A M A -----



Poprzedni temat :: Następny temat
Sklep internetowy Pstryk
Autor Wiadomość
AQQ 
Maniak


Pomógł: 10 razy
Posty: 809
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 05 Sie, 2008   

Przeważnie kupuję w pstryk.pl albo w fotorimex.pl.
Zawsze na miejscu sprawdzam, dopiero później płacę.
Nie mam uwag do tych sklepów.
 
 
Reklama

Pomógł: 0 razy
Posty: 1
Skąd: Optyczne.pl






piotrmkg 
Optyczny



Pomógł: 11 razy
Posty: 1782
Skąd: M. St. Warszawa
Wysłany: Pią 19 Gru, 2008   

i tak oto z dniem dzisiejszym rozpoczynam 3 (słownie trzeci :!: ) miesiąc oczekiwania na zamówiony towar, który wg. strony tego szanownego sklepu powinien do mnie dotrzeć do 14 dni. przez ten czas ani razu nikt, z obsługi do mnie nie zadzwonił, nie wysłał e-maila, z informacją kiedy zamówienie zostanie zrealizowane. to już drugi raz jak zostaję w ten sposób potraktowany przez ten sklep, ostatnio jak u nich zamawiałem (2001r.) to też czekałem 2 miesiące, jak już w końcu zrealizowali zamówienie to pan ze sklepu kajał się i obiecał, iż w ramach rekompensaty otrzymam filtr UV, a że nie mieli mojego rozmiaru na stanie to obiecali wysłać jak tylko będą mieli, oczywiście nie wysłali a ja nie miałem już siły dzwonić i się prosić. ogólnie trzeba uważać na nich.
 
 
skasowany
[Usunięty]

Wysłany: Nie 21 Gru, 2008   

Kilka rzeczy kupiłem w tym sklepie, w tym najdroższe moje nabytki np. 70-200 Nikkora...
Nie mogę powiedzieć ani jednego złego słowa na temat pstryk.pl. Wręcz przeciwnie, zawsze pierwsza klasa pod każdym względem! Myślę, że kiedy na raz obsługuje się setki osób, to jakieś jednostki niestety są poszkodowane, ale tak chyba jest wszędzie...
 
 
AQQ 
Maniak


Pomógł: 10 razy
Posty: 809
Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 21 Gru, 2008   

piotrmkg napisał/a:
rozpoczynam 3 (słownie trzeci :!: ) miesiąc oczekiwania na zamówiony towar


Na filtr czekałem u nich 3 tygodnie (obiecywano dwa) - to minus
ale
żaden inny sklep nie zdecydował się na jego ściągnięcie - to plus.
 
 
piotrmkg 
Optyczny



Pomógł: 11 razy
Posty: 1782
Skąd: M. St. Warszawa
Wysłany: Wto 06 Sty, 2009   

małe uaktualnienie mojego wcześniejszego postu. dziś postanowiłem zalogować się w pstryku żeby zobaczyć nr mojego zamówienia i zadzwonić do nich z zapytaniem WTF? i jakież było moje zdziwienie kiedy zobaczyłem iż moje zamówienie zostało anulowane w dniu wczorajszym z jakimś lakonicznym wyjaśnieniem że oni nie wiedzą kiedy będzie i sam dystrybutor nie wie kiedy będzie miał, na litość Boską, sprzęt jest dostępny w USA od ręki i sporo taniej niż sobie winszuje polski dystrybutor jaki jest problem dla dystrybutora ściągnąć go z USA, zamienić kabelek zasilający, dać swoją gwarancję i mieć zadowolonego klienta. Sklep też mógłby się wykazać i zadzwonić i powiedzieć coś w stylu Szanowny Panie, zamówiony przez Pana towar jest niedostępny, dystrybutor też go nie ma, a nie liczyć że klient będzie codziennie przez TRZY miesiące sprawdzał status swojego zamówienia aby się w końcu dowiedzieć że zamówienie zostało anulowane. Może będę musiał znów zastosować metodę ośmieszania dystrybutora i napisać maila do USA, tak jak zrobiłem to kiedyś kiedy nie mogłem dostać od polskiego dystrybutora śmiesznych tulejek do klamek Avid Speed Dial titanium, 2 miechy czekałem aż polski przedstawiciel mi je sprzeda za astronomiczną kwotę 120pln (w USA za nie chcieli 15$) za kawałek plastiku i mosiądzu. w końcu nie wytrzymałem i napisałem do USA żeby zmienili przedstawiciela w polsce bo jak tak dalej pójdzie to nic tutaj nie sprzedadzą. Po tygodniu dostałem avizo na pocztę, jak się okazało dostałem 6 tulejek (3 komplety) tulejek za DARMO i list z przeprosinami za polskiego dystrybutora. Ludzie jesteśmy w europie a traktują nas tu jakbyśmy byli mieszkańcami Kongo. część sklepów i dystrybutorów chyba zapomniała że: RESPECT IS THE ULTIMATE CURRENCY.
 
 
edmun 
Optyczny
Niemarkowy



Pomógł: 46 razy
Posty: 4761
Skąd: UK
Wysłany: Wto 06 Sty, 2009   

piotrmkg, w nowym Komputer Świat jest opisany właśnie taki preceder.
Często nie masz nic do powiedzenia.
Możesz nawet złożyć 15 zamówień, a sklep może je anulować uznając że nie są to umowy handlowe, gdyż nie potwierdził tego zamówienia pracownik sklepu (nie patrzmy nawet na autorespondery które nie wliczają się do tej dyskusji).

W sklepie pstryk widnieje taki zapis:
"Sprzedawca może odmówić realizacji zamówienia, którego nie udało się potwierdzić."
"W uzasadnionych przypadkach rezerwujemy sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia, ograniczenia sposobu płatności lub zażądania przedpłaty. W przypadku konieczności sprowadzenia nietypowego towaru na indywidualne zamówienie możemy także zażądać zaliczki."


Więc składając zamówienie, zgodziłeś się na te warunki,

jest to poronione ale tak jest.... :neutral:
 
 
komor 
Moderator



Pomógł: 371 razy
Posty: 19881
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sro 07 Sty, 2009   

piotrmkg napisał/a:
jaki jest problem dla dystrybutora ściągnąć go z USA, zamienić kabelek zasilający, dać swoją gwarancję i mieć zadowolonego klienta


Piotr, chyba sobie żartujesz, że tego nie wiesz. Po pierwsze im nie wolno ściągać skąd chcą tylko muszą to robić przez swój kanał europejski. Po drugie pakiet przeznaczony do sprzedaży w USA nie może trafić do Europy, nawet jeśli de facto różni się tylko wtyczką (a owszem różni się też co najmniej zestawem innojęzycznych instrukcji). Zasady korporacyjne i te sprawy, kwestie celno-prawno-certyfikatowe, itd.
 
 
MM 
Temu Panu już podziękujemy
GORSZY SORT POLAKA



Pomógł: 115 razy
Posty: 7589
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro 07 Sty, 2009   

Można ściągnąć towar ze stanów z tzw. "dystrybucji europejskiej". Pstryk tak nie robi i dlatego ma takie ceny. Można tak zrobić, ściągnąć sprzęt, zapłacić cło i sprzedwać go legalnie w Polsce. Wielu tak robi, tylko ... nie płaci cła i przez to ceny ma jeszcze nizsze lub wysoką marżę.
 
 
komor 
Moderator



Pomógł: 371 razy
Posty: 19881
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sob 10 Sty, 2009   

MM, i Canon Europe nie ma nic przeciwko temu jak Canon Polska albo jeden ze współpracujących z nim dealerów ściągnie sobie towar z Canon USA?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FIsilverBrown v 0.2 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne

forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze. Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych. Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy, a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania. Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk. Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 10