Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Wysłany: Czw 15 Kwi, 2010 canon 50d i err 06 - czy ktos juz napotkal ten problem
witam,
czy alert err 06 faktycznie kwalifikuje korpus wylacznie do serwisowania?
sprzet nie ma jeszcze roku a tu taki kwiatek. niby sprzet na gwarancji ale... daje do myslenia, znajomi korzystaja ze swoich roznorakich lustrzanek po lat kilka nie wiedza co to przeglad, serwisowanie czy komunikaty typu 'err costam'.
system czyszczenia uwazam w 50tce za bdzo skuteczny i niezbedny. skoro jednak dziala domyslnie przy wlaczaniu sprzetu oraz wylaczaniu a takze dopuszcza wymuszenie czyszczenia w dowolnym momencie, dlaczego odmowil dzialania po calkiem krotkim okresie dzialania korpsusu...
towarzysze w problemie, odezwijcie sie plisss.
i jeszcze jedno, w Warszawie istnieja dwa autoryzowane serwisy sprzetu canona - ten slynny na Zytniej oraz Fototronik. prosze o porade komu lepiej/bezpiezniej i pewniej przekazac sprzet do serwisowania? zaznaczam ze aparat jest narzedziem pracy i zalezy mi na czasie oraz powaznym potraktowaniu przegladu/naprawy. osobiscie nasluchalem sie roznych niemilych rzeczy nt dzialania serwisu na Zytniej.
Jak jest na gwarancji to nie ma sie co zastanawiac, tylko wyslac do serwisu. Raczej samo sie nie poprawi, a jakikolwiek error to nie jest normalne zachowanie aparatu.
W 40D (ponad 2 lata) chyba raz mi sie zdazylo ze zawisl i potrzebny byl restart, nigdy nie widzialem (odpukac) zadnego erroru.
krisv740 [Usunięty]
Wysłany: Czw 15 Kwi, 2010
co do serwisu , to żytnia!!!
fototronic ostatnio mi dopiekł strasznie.....
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 9