Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Temat podejmuję bardzo krótko. Co mam zrobić z aparatem, niby doskonałym, skoro odpadł mi obiektyw, reklamacji nie uwzględniają. Telefony podane w materiałach z zakupionym aparatem nie istnieją. Są te same numery telefoniczne podane w internecie, ale również nie istnieją w rzeczywistości. Odpowiedź jest ...nie ma takiego numeru, drugi numer tak samo.
Frix
Wysłany: Nie 15 Maj, 2011 Re: Fuji Film FinePix HS10
FrixMax napisał/a:
...Co mam zrobić z aparatem, niby doskonałym, skoro odpadł mi obiektyw, reklamacji nie uwzględniają.
Telefony podane w materiałach z zakupionym aparatem nie istnieją. Są te same numery telefoniczne podane w internecie, ale również nie istnieją w rzeczywistości.
Hej.
A może jakieś szczegóły?
Ot tak sam z siebie odpadł?
Jak to "reklamacji nie uwzględniają"?
Możesz opisać?
co powiedzieli w sklepie? żebyś się cmoknął w d... ?!
Bo jakoś się wierzyć nie chce.
chyba że kupiłeś w jakimś zawszonym sklepie internetowych po "okazyjnej" cenie, nie sprawdziwszy uprzednio wiarygodności sklepu (kontakt telefoniczny, osobisty lub wiarygodne komentarze)?
chcesz powiedzieć, że Fuji nie uwzględnia gwarancji czy też próbują ci wcisnąć że to twoja wina?
chyba że faktycznie aparat ci upadł lub stuknąłeś o coś mocno?
bzdury jakieś wypisujesz- z serwisem Fuji kontakt jest the best, zarówno mailowy jak i telefoniczny, wystarczy wejść na stronę www.fujifilm.pl i sprawdzić.
Poza tym, jak obiektyw mógł sam odpaść? Walnąłes nim o coś to i się złamał, musiałeś nieźle walnąć. A takie uszkodzenia mechaniczne rzecz jasna nie podlegają gwarancji
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 9