Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Drugie - jeśli to pełny kadr z APS-C to tak na oko wychodzi powiększenie 10:1. A to już porządna skala... Po jakości jednak myślę, że to około 1:1 i silny crop.
Spróbuj po prostu 100L... Będziesz miał 1:1.
Jak będzie mało to...
Najprościej raynoxa silnego.
Albo mieszek + lampy. I założyć na niego odwróconą jakąś stałkę 50mm czy 24mm.
To z prawej wygląda na zrobione przez SEM
To z lewej wykonasz spokojnie setką makro z pierścieniami (niekoniecznie Kenko, Delta ze stykami też się nada). Lampę zdejmujesz z sanek i łączysz off camera shoe cord. Dyfuzor domowej roboty jak najbardziej wskazany.
Ostatnio zmieniony przez dr11 Nie 19 Cze, 2011, w całości zmieniany 1 raz
overseer83, ten obiektyw ktory poleca arietiss nie jest zamiast tradycyjnego obiektywu do makro ale raczej dodatkowo. twoja Lka obskoczylaby skale 1:1 i mniejsze a MP-E tylko od 1:1 do 5:1 i nic poza tym
Mieszek, 2 lampy, mogą być nawet 3 lub 4, twardy statyw z płynną regulacją, stół lub namiot. Jak stół to lamp więcej i pomieszczenie bez zafarbów, jak namiot to 2 wystarczą od biedy. Lampy do stołu z jakimś rozpraszaczem. Do namiotu moga być bez bo namiot sam rozprasza. Mieszek może być bez przeniesienia elektroniki, bo macro to praktycznie czysty manual. Wężyk spustowy, a najlepiej wyzwalacz radiowy z pilota. Jeżeli ma być tanio to jedna lampa + ring + tło i dużo samozaparcia. Aparat z LiveView + podłaczenie do kompa z 24" monitorem to jeszcze inna bajka. O czymś zapomniałem
hijax_pl, a czemu. Dla Canona są mieszki z przeniesieniem elektroniki, nawet przeróbki jakieś, utylizujące dupkę od starego kita i przód od starej zużytej lustrzanki.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 13