Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Arek, eee tam, pewnie połowa czarnych to Sigmy, a połowa Nikony
Aha, dodam też, że wszystkie sigmy są na mocowaniu Canona, a połowa Nikkorów też jest podpięta do Canonów przez przejściówkę
A tak abstrahując od szkiełek, wiedzieliście, że na takich imprezach, statystycznie, zdjęcia udają się 34 fotografom?
Ostatnio zmieniony przez Monastor Czw 14 Sie, 2008, w całości zmieniany 1 raz
Liczcie czego jest więcej, L-ek czy czarnych szkieł
Zasługa D3?
cóż, czasami przywiązanie jest mało ważne jeżeli coś może dać lepszą jakość. Na tym forum jest także kilka osób, które rozważaja przejście z C na N.
krisv740 [Usunięty]
Wysłany: Czw 14 Sie, 2008
nooooo! bardzo ciekawe
ale chyba najwyższy czas. myslę , że nikon "podesłał kilka" aparatów róznym agencjom i fotografom na "testy". bardzo mądre posunięcie
ale to to już chyba Arek może nam potwierdzić?
A tak nmarginesie to dlaczego L-ki o dłuższych ogniskowych są białe? Tylko dlatego aby się wyróżnić? Ja wolałbym jednak czarne, mniej rzucają się w oczy, choć z drugiej strony takie długie lufy jakikolwiek kolor by miały i tak byłyby bardzo widzoczne.
muad, poza tym na pewno mniej się nagrzewają. Nie wiem czy są jeszcze jakieś inne powody.
Jak koniecznie musisz miec dyskretne to są dostępne obudowy neoprenowe LensCoat.
Nie tylko Canony są/były białe, więc pewnie koncepcja odbijania promieni słonecznych nie jest nieuzasadniona. Pamiętam jak kiedyś ktoś dał zdjęcie bardzo starej Sigmy która była biała i miała czerwony pasek... Więc kto od kogo zerżnął?
To bardzo ogólne określenie że obiektywy są białe. Najbardziej białe są Minolty/Sony. Pentax jest bardziej srebrny, a Canony kremowo-szare - no prawie "białe".
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 10