Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

optyczne.pl forum.optyczne.pl  
•  FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy  •  Statystyki  •  Rejestracja  •  Zaloguj  •  Galerie  •   Ulubione tematy

----- R E K L A M A -----



Poprzedni temat :: Następny temat
50L i jego szybkość
Autor Wiadomość
as... 
Entuzjasta



Pomógł: 4 razy
Posty: 731
Wysłany: Wto 27 Paź, 2009   

na 350d też śmiga że aż miło :cool:
 
 
Reklama

Pomógł: 0 razy
Posty: 1
Skąd: Optyczne.pl






mszczyrek 
Entuzjasta


Posty: 675
Wysłany: Wto 27 Paź, 2009   

Na 5d moja sztuka dziala identycznie jak 50/1.4. Uzywalna od 1.2, biorac oczywiscie pod uwage fakt ze glebia ostrosci jest PŁYTKA. Bokeh ladniejszy niz z 50/1.4, ostrość przy 1.4 też lepsza. Przy f2 oba szkla praktycznie sie zrównują. Jako amator bede sie poważnie zastanawial czy przewaga nad szklem 4 krotnie tanszym jest wystarczajaca...

[ Dodano: Wto 27 Paź, 2009 19:40 ]
Aha, 1.2 wierniej odwzorowuje kolory, no i bokeh jest ladniejszy - ale przepasci nie ma. Jest ktoz zainteresowany cropem 100% z pelnej dziury?
 
 
AM 
Maniak


Pomógł: 8 razy
Posty: 759
Wysłany: Wto 27 Paź, 2009   

MM napisał/a:
Jeżeli Kolega ma 1Ds to ten obiektyw będzie śmigać. Jak dla mnie koniec tematu :wink:

Nie popadajmy w euforie, bo opisujac niektore szkla zabraknie nam skali "smigalnosci".
 
 
MM 
Temu Panu już podziękujemy
GORSZY SORT POLAKA



Pomógł: 115 razy
Posty: 7589
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto 27 Paź, 2009   

Stałki mają swoją skalę "śmigalności" i każdy kto robił jasnymi "krótkimi" stałkami Canona wie o co chodzi. Całkowicie inna skala to "śmigalność" reporterskich zoomów czyli 16-35. 24-70 czy 70-200. Tam AF popitala aż miło patrzeć. Jest jeszcze klasa długich jasnych stałek..... nie będę pisał dalej bo łezka do oka popłynęła :wink: Tam to jest dopiero jazda :mrgreen:
 
 
Paweł_G 
Maniak



Pomógł: 6 razy
Posty: 941
Skąd: Szczecin
Wysłany: Sro 28 Paź, 2009   

Wywód MM, o "śmigalności" to jeden z zabawniejszych postów jakie tu czytałem. Uśmiałem się do łez :mrgreen: Coś w tym jest bo USM z takiego 17-55 działa lekko inaczej niż USM z 85.
 
 
komor 
Moderator



Pomógł: 371 razy
Posty: 19881
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sro 28 Paź, 2009   

mszczyrek napisał/a:
Jest ktoz zainteresowany cropem 100% z pelnej dziury?


Wszyscy! :)

Dawaj.

MM napisał/a:
Stałki mają swoją skalę "śmigalności" i każdy kto robił jasnymi "krótkimi" stałkami Canona wie o co chodzi.


Drogi MM, ale jak ktoś robił tymi stałkami to nie potrzebuje Twojej opinii, przy całym szacunku oczywiście :) , ta opinia jest potrzebna raczej tym, co nie robili, stąd każde słowo komentarza nie jest nadmiarowe… :)
 
 
Zygmunt 
Bywalec


Pomógł: 5 razy
Posty: 149
Skąd: Wadowice
Wysłany: Sro 28 Paź, 2009   

himi, 50L jest wolniejszy i mniej pewny w reporterce od 35L. Oba obiektywy reprezentują tę samą klasę i jakość, ale w reporterce częściej używam 35L, bo celniejszy, pewniejszy i tym samym skuteczniejszy. Jakość w 50L przy f1.2-f1.4 nie do pobicia (jak dobrze trafi). 35L trafia o 50% częściej. Przy spokojniejszych ujęciach 50L jest super. Jednak łatwiej uzyskać ostre foty na f1.4-f1.6 z 35L, bo i głębia trochę inna. Ja nie pozbywałbym się 35L. Raczej dozbierałbym do 50L. Po przesiadce z 35L możesz przeklinać na skuteczność i prędkość 50L. Do tego obiektywu trzeba się przyzwyczaić (prędkość).
 
 
mszczyrek 
Entuzjasta


Posty: 675
Wysłany: Czw 29 Paź, 2009   

Dobra, chcieliscie to macie:) Jeszcze cieple. Odleglosc ok 1.5m, Canon 5D "Classic" :wink: , f1.2 przy 1/160s z reki, oswietlone studyjna lampa odbita od sufitu. Pierwsze zdjecie by uswiadomic jak maly fragment kadru prezentuje crop - mysle, ze odbitka 60x40cm nie byla by zadnym problemem przy f1.2! Ostrosc ustawona na slowo "AIR" na grzbiecie Air Rifle Shooting. Pierwszy crop - standardowe ustawienia ACR, 2gi - po zastosowaniu typowej obrobki (poziomy, krzywe, usm).

[ Dodano: Czw 29 Paź, 2009 01:07 ]
Przy okazji, ile razy robie zdjecia "klasykiem" :wink: nie moge wyjsc z podziwu nad jego matryca. Czemu, ach czemu Canon nie zrobi 12-14 mpix FF w nowej technologii z dzialajacym AF? Taki D700 z bagnetem EF... Marzenia :evil:

50L_obrobione.jpg
Poziomy + krzywe + usm
Plik ściągnięto 2469 raz(y) 354,71 KB

50L_bez_wyostrzania.jpg
Standardowe ustawienia ACR
Plik ściągnięto 2440 raz(y) 259,84 KB

50L_calosc.jpg
Caly kadr - pogladowo.
Plik ściągnięto 2444 raz(y) 39,11 KB

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FIsilverBrown v 0.2 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne

forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze. Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych. Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy, a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania. Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk. Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,97 sekundy. Zapytań do SQL: 15