Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
... to ja może niejako na podsumowanie tematu napiszę że aparat wrócił do mnie (tj do sklepu skąd go odebrałem) naprawiony, z adnotacją "regulacja autofocusa", kilka dni po odesłaniu na Żytnią. Więcej mnie nie interesuje.
Mogę tylko podziękować firmie FotoJoker za bezproblemowe przyjęcie reklamacji i po jej (może nie szybkim, ale jednak) rozpatrzeniu usunięcie usterki. Trochę spanikowałem po otrzymaniu oficjalnego pisma w którym dużą czcionką napisano że reklamacja zostaje odrzucona, a małą czcionką zaoferowano mi pomoc w podjęciu dalszych krokach dążących do naprawy aparatu, stąd post na optyczne.pl . Przezorny zawsze ubezpieczony, dlatego lepiej spytać trzy razy niż bezwiednie poddać się temu co najbardziej oczywiste. W tym przypadku okazało się że istnieją firmy uczciwe i dbające o klienta również po sprzedaży. Nie mówię że FotoJoker to jedyna taka firma w Polsce, ale tak właśnie buduje się zaufanie kupującego, myśląc długofalowo. Czy mając takie doświadczenie z jedną firmą, w przyszłości będę "testował" innego sprzedawcę?
Pozostaje tylko mieć nadzieję że wejdzie w życie 2 letnia gwarancja producenta a wraz z nią znikną zawiłości (przynajmniej jednej) polskiej ustawy;)
PS. mam nadzieję że powyższe nie zostanie odebrane jako reklama, tylko jako silny optymistyczny akcent na zakończenie postu gdzie zbyt wiele razy padły słowa "nie da się", "dużo bym się nie spodziewał", "na jakiej podstawie?"
Pozostaje tylko mieć nadzieję że wejdzie w życie 2 letnia gwarancja producenta a wraz z nią znikną zawiłości (przynajmniej jednej) polskiej ustawy;)
To jest kwestia producentów i sieci sprzedaży - a nie zawiłości prawa. Prawo jako takie daję dodatkowe gwarantowanie praw konsumenta. Takie ukrócenie nieuczciwych praktyk producentów (np dawanie 2tyg gwarancji itp)
Co do prawa to nie jest to "prawo Polskie", ale prawo wynikające z dostosowanie naszego ustawodawstwa do wymogów unijnych
akurat dawanie przez sprzedawce czy producenta 2 tygodni gwarancji (choc w przypadku producenta byloby to z lekka podejrzane, chyba, ze bylby to jakis specyficzny produkt, np szybko sie psujacy) nie jest niczym nadzwyczajnym, bezprawnym, czy nawet nieuczciwym, gdyz przepisy nie narzucaja okresow gwarancji (jedynie w przypadku niepodania w gwarancji jej okresu - Kodeks Cywilny wskazuje jeden rok, ale przy sprzedazy konsumenkiej, w ustawie jej dotyczacej nie ma juz okreslonych terminow gwarancji)
ps. gratuluje pozytywnego zalatwienia sprawy, oby aparat sprawowal sie wlasciwie, przez dlugie lata
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 10