Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Zadzwoniłem sobie dziś na Żytnią i Pan potwierdził że jeśli nie jest to oryginalna karta gwarancyjna z logo Canon to oni tego nie naprawią za free.
Zadzwoniłem też do sklepu i ta babka pierniczyła jakieś kocopoły że to jest takie zabezpieczenie. Bo Canon to nie uznaje często gwarancji, albo nie naprawia poprawnie. I jak ja sam oddam do serwisu i mi Canon źle naprawi to oni już mi nic z tym nie zrobią. Dukała przy tym jak dziecko z podstawówki które się wierszyka na pamięć nie nauczyło.
W najbliższych dniach udam się do rzecznika praw konsumenta i wypytam co można w tej sytuacji zrobić. Co ciekawe przejrzałem aukcje tego sklepu i część nie ma tego zapisu o gwarancji producenta, a część ma. Natomiast w regulaminie na ich stronie internetowej jest po prostu że sprzęt ma 12 miesięcy gwarancji, ale nie wiadomo jakiej...
Dzisiaj dostałem informację ze sklepu , że doślą mi oryginalną gwarancję europejską z pieczątką sklepu z miejscem na wpisanie nr seryjnego obiektywu. Czy to załatwi sprawę ?
- Kelner! Ja rozumiem "kotlet: 12 zł", "ziemniaki 6 zł", "cola 4,5 zł", ale co do cholery ma znaczyć "jak przejdzie: 10 zł" ?!
- K.., nie przeszło...
Ciekawe czy Canon Polska nie będzie robił kłopotu przy uznaniu tej gwarancji, skoro został pominięty przy zakupie? Jak Ci doślą ten świstek, to na wszelki wypadek zadzwoniłbym do serwisu i wypytał się o to czy będą to honorować... żeby nie było później przykrej niespodzianki.
Gwarancja europejska powinna dzialac, bo dlaczego nie? Ja dostalem w Polsce europejska gwarancje to dlaczego ma to nie dzialac w druga strone. Pan w sklepie chcial mi jeszcze dac gwarancje na USA, ale poniewaz sie nie wybieralem tam, to nawet nie interesowalem sie na jakich warunkach.
Taka dodatkowa informacja, w serwisach Canona poza Europa za naprawe trzeba placic, ale gwarancji przez to sie nie traci.
Przepraszam, kris, ale czy my mieszkamy na Marsie?
----
O tych amerykańskich gwarancjach zapomniałem natychmiast po zamknięciu pudełka.
krisv740 [Usunięty]
Wysłany: Wto 02 Lut, 2010
Baku,
niestety , czasami mam takie wrażenie....
w berlinie , londynie czy innym normalnym mieście/kraju posługując się gwarancją międzynarodową możesz bezpłatnie naprawić obiektyw/aparat. w polsce musisz przedstawiać jakieś dodatkowe elementy, a i tak nie wiesz , czy będzie to uznane przez serwis na żytniej.
i nie chodzi o opłatę celną i US, ale potwierdzenie rezydencji w stanach....
ja nie zapomniałem, ale i nie używałem - sprzęt pancerny, to i się psuje mało....
zeby canon naprawil nalezy przeslac, orginalna karta gwarancyjna canona,rachunek sklepowy.Ponadto sprzedawca musi byc autoryzowany przez canona,jezeli brak w opakowaniu karty,to oznacza ze sprzedawca zatrzymal bo wymogi na karcie niezgodne z miejscem sprzedazy(strefa) ,jezeli brak karty od posrednika to co napisalem lub rebelt lub cos w tym rodzaju (zwrot ,naprawiany itd),co moge powiedziec to ze wszystko od canona posiada w pudelku orginalna karte gwarancyjna.
krisv740 [Usunięty]
Wysłany: Wto 02 Lut, 2010
Baku, obawiam się, że niestety nie!
aby wyegzekwować naprawę gwarancyjną w polsce (międzynarodową) musisz być albo rezydentem, abo obywatelem usa.
nie wiem tylko czy trzeba udowodnić zakup sprzętu.
ze szkłem lub aparatem nie ma problemu, bo zazwyczaj rejestruje się zakup na stronie canona...
powyższe jest zbiorem informacji z wątku z c_b - było kiedyś o tym.... - ja na szczęście nigdy nie musiałem korzystać z gwarancji canona.... - na szczęście...
...bo POLSKA to taki kraj gdzie korupcja sie maxiumu, gdzie ma sie na cos monoplol, uklad, wylacznosc = albo kupujesz u nas i my zarabiamy na tobie albo spadaj.( takto wyglada w wolnym tlumaczeniu i nie owijajac w ladne slowka)
Zadzwoniłem też do sklepu i ta babka pierniczyła jakieś kocopoły że to jest takie zabezpieczenie. Bo Canon to nie uznaje często gwarancji, albo nie naprawia poprawnie. I jak ja sam oddam do serwisu i mi Canon źle naprawi to oni już mi nic z tym nie zrobią. Dukała przy tym jak dziecko z podstawówki które się wierszyka na pamięć nie nauczyło.
Ta pani nie ma o niczym tak naprawdę pojęcia - to mamusia właściciela pilnująca taboretów jak synka w sklepie nie ma. Mnie by wcale nie zdziwiło, gdybyś kupił obiektyw który ktoś odesłał po dwóch miesiącach używania. Widziałem u niego taki przypadek, ja używki kupuję w lepszym stanie a on to puścił jako nówkę (choć nie był do końca sprawny). Wciśnie kit, że opakowanie tak się pogniotło w transporcie bo kurierzy to ostatnie dranie itp., itd. ...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 11