Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
No ale do analoga też trzeba kupić odpowiedni film... tak samo jak do cyfry "kupić" odpowiedni profil.
Aparaty cyfrowe na ustawieniach fabrycznych są ustawiane tak by oddać scenę możliwie naturalnie. To trochę tak, jakby od analoga żądać by za każdym razem wywalał komunikat typu: "masz założony film X, załóż film Y bo będziesz miał niebieskie zdjęcie", czyli tak jak na tym przykładzie z velvią vs 5dII. Odpowiednie przetworzenie zdjęcia poprzez profil nie sprawia żadnej trudności, a dodatkowo możesz to zrobić przed jak i po zrobieniu kadru.
Czekanie na aparat, który będzie miał już po kupnie w sobie wszystkie te ustawienia, których sobie ludzie życzą to czekanie na Godota.
Przymierzalem sie do zakupu mark 2, jako aparatu, ktory zostalby u mnie na dlugo, ale z drugiej strony patrzac np na takie porownanie reprodukcji kolorow miedzy klasyką a cyfrą
(mark 2 vs slajd)
mark 2 wcale mnie nie przekonuje..i zastanawiam sie czy jeszcze nie poczekac
Jak dla mnie cyfra wygrywa na tym porównaniu bez najmniejszej wątpliwości - obrobić zdjęcie tak by wyglądało jak to z Velvii (przekolorowany i przekontrastowany kicz), to kilka minut obróbki, z tych głebokich cieni na oryginalnej Velvii nie wyciągnę detalu, bo go tam po prostu brak. Jednym słowem z cyfry mam w tym przypadku znacznie lepszy materiał wyjściowy i znacznie więcej możliwości obróbki.
No ale jednak przyznasz Jaad, że przepały trudniej załapać na filmie, co?
Velvia ma ~6EV zakresu dynamicznego, więc o przepały naprawdę łatwo, a do tego ze względu na wysoki kontrast bardzo słabo rejestruje szczegóły w cieniach.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 10