Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
piszesz że naprawa spacerzooma moze byc trudna..
sprzedali, dali gwarancję, nie działa, mają naprawić albo wymienić.
Stracą ? moze zaczną produkować trwalsze spacerzoomy.
sigmiarz, trudne, nie znaczy niemożliwe - mazna najzwyczajniej wymienić na nowy -to raz a dwa juz widzę jak sigma się rozpędziła z produkcją solidnych spacer zoomów
trzy, miałes kiedyś do czynienia z serwisem, który daje odpowiedź : "luzy dopuszczalne w tej klasie sprzętu" ?
a ja zmieniłem zdanie po odczytaniu twojej stopki, wyrzuć ten syf do kosza albo zrób sobie z tego kubek na ołówki, osobiście nigdy bym sobie takiego szkła nie kupił, ty mając zestaw 24-70/2.8+ 70-200/2.8 marnujesz tylko czas na takie plastikowe badziewie.
To zmień zdanie jeszcze raz, bo ten spacer zoom właśnie kupiłem dla żony jak chodzi na spacery z pieskiem i synem. Cytuję "Kupiłeś taki wielki aparat tylko dla siebie a ja też bym chciała popstrykać jak gdzieś wychodzę. Kup mi jakąś małpkę" No i kupiłem SUPERZOOMA i to jej przypasowało i bez zastanowienia kupiłem później takiego samego nikkora. Tu nie chodzi o to że posiadam w swojej szklarni słoik, który nadaje się po pół roku na kubek na ołówki, tylko o zasady. Jak pisałem - serwis powinien stać po stronie klienta a nie producenta.
Ps. ze swojej stopki jestem zadowolony, kosztowało to wiele wyrzeczeń ale było warto, także żonka robi ładne zdjęcia a ja dobre fotografie.
sigmiarz napisał/a:
piszesz że naprawa spacerzooma moze byc trudna..
sprzedali, dali gwarancję, nie działa, mają naprawić albo wymienić.
Stracą ? moze zaczną produkować trwalsze spacerzoomy.
Ooooo.... i tu dobze godocie panocku. Porządek musi być !!!!!!!!!!!!!!!! Jak mnie kiedyś ksiądz na spowiedzi wyzwał, to do kurii w Lublinie napisałem a ojczulka przenieśli i od tej pory zrezygnowałem z pośredników między niebem a ziemią.
To jeszcze nie koniec.
kozidron [Usunięty]
Wysłany: Pią 04 Mar, 2011
dardac, serwis - serwisem, ja się zdziwiłem, że ty masz 2 spacer zoomy w stopce, przynajmniej wczoraj -miałeś, zamiast jednego z nich- było zonie d5000 kupić
Skoro doskonale wiesz co robić, oddaj słoik do serwisu po raz trzeci (ja byłem tam z jednym szkłem 3x) w końcu wymienią na nowy i wszyscy będę zadowoleni, znaczy się przynajmniej ty
No nie wiem, ja swojego canona (18-200) reklamowałem już 3 razy, bo strasznie się wozi.
No i mi powiedzieli że to taka przypadłość i z tym nie da się nic zrobić. No i podobno d.u.p.a z takim reklamowaniem, jak "sprawny".
(Tak więc jak obiektyw "sprawny" to ciężko reklamować)
No niby nie powinienem się stresować bo obiektyw dostałem w prezencie ale w końcu ktoś na niego pieniądze wydał...
Dobra ale ja nie o tym.
Widzę krytyczną opinię o szkle sigmy, możecie coś więcej powiedzieć, zastanawiałem się czy by nie opchnąć tamtego canona i nie kupić coś sigmowego w tej rozpiętości ogniskowej. Może inny zamiennik? (tamron)
Czy może to tylko jedna opinia o tym szkle... tak troszkę się napaliłem na nie
Pzdr
kozidron [Usunięty]
Wysłany: Sro 16 Mar, 2011
Res, a dostałeś odpowiedź: "luzy dopuszczalne w tej klasie sprzętu" ?
Res, a dostałeś odpowiedź: "luzy dopuszczalne w tej klasie sprzętu" ?
a co mają luzy w obiektywie do wożenia się sprzętu?
Jeśli na 10 przykładowych fotek mam 5 na front a 5 na back to znaczy że co, luzy mam?
mój sprzęcik po za opisaną wyżej wadą nic innego nie posiada...
jest w jak najlepszym porządku, nie 'telepie' się jak niektóre kitowe :p a pasowany jest raczej dokładnie...
Co miałeś na myśli z luzami?
kozidron [Usunięty]
Wysłany: Sro 16 Mar, 2011
Res napisał/a:
bo strasznie się wozi.
a to sorry, określenie "wozi" zrozumiałem jako luzy a ty mówisz o ff/bf
Podejrzewam że ten mega zum do demonów szybkosci i celności nie należy więc pewnie serwis wział to na poczet twoich nieumiejetności celowania bądź ułomności szkła
Hmmm no to ciężki orzech do zgryzienia...
Jeśli jest faktycznie jak mówisz, źle i w ogóle, to pozbądź się szkła...
Tylko ciekawi mnie jedno, skoro oddawałeś do serwisu i dwa razy powiedzieli Ci że sprawny...
to albo serwis kopie pod sobą dołki, albo Ty (z całym szacunkiem do Ciebie) chcesz coś 'ugrać' z serwisem.
No bo jeśli Ci serio źle pracuje, to możesz spokojnie uderzyć do rzecznika praw konsumenta i walczyć o swoje.
Z mojej perspektywy patrząc, jeśli chciałbyś mi (komukolwiek) go odsprzedać to i tak przez serwis sprzęt musiał by przejść po raz kolejny, bo kota w worku nikt kupować nie będzie...
pozostaje zewnętrzna ekspertyza mocno płatna i rzecznik praw konsumenta że serwis nierzetelnie podchodzi do sprawy. albo też inny serwis sigmy i wysyłka na własny koszt plus często koszty ekspertyzy w innym serwisie jeśli też nie stwierdzą usterki
pozostaje zewnętrzna ekspertyza mocno płatna i rzecznik praw konsumenta że serwis nierzetelnie podchodzi do sprawy.
Racja.
Tylko są dwie ważne sprawy jeśli chodzi o serwisowanie.
Żaden serwis autoryzowany nie podejmie się oficjalnie serwisowania (wystawienia ekspertyzy) nie swojego sprzętu. Logicznie rozumując, skąd mieli by wziąć, chociażby dokumentację techniczną, urządzenia do kalibracji itd... Każda firma canon, nikon, sony etc. bazuje na własnych urządzeniach i raczej nie są one kompatybilne ze sprzętem konkurencji (potrzebne potwierdzenia?)
A najważniejszą sprawą jest, skąd mieli by wziąć części zamienne przy ewentualnym 'złym' rozebraniu czegoś...
Bo nie łudźmy się, durne śrubki, wkręty każdy z nas w domu odkręcał i wiadomo jak one wyglądają po pierwszym, drugim albo n-tym użyciu, a skąd wziąć zamiennik...
Tak na chłopski rozum, właśnie temu te, zewnętrzne ekspertyzy są kosztowne.
Oczywiście zakładamy, że serwis spieprzył sprawę i racja jest w 100% po stronie kol. Dardaca...
Chociaż z własnego doświadczenia wiem biorąc pod uwagę np takie sieciówki jak 'Leroy Merlin' i ich super hiper odjehany sprzęt budowlano remontowy który można używać dzień dwa, tydzień a potem reklamować bo się zepsuł, bez większego wnikania wymieniają na nowy. To raczej w serwisach optycznych takie coś nie przechodzi.
Porównanie iście budowlane ale sens chyba jasny.
Swoją drogą na forum skupiamy się jedynie na 'złym i bezdusznym serwisie'
a jak w każdej bajce prawda pewnie nie leży skrajnie po jednej stronie.
(Bynajmniej nie bronię serwisu, bo sam się naciąłem w canonie...)
Jakoś nie chce mi się wierzyć że serwisy potrafią pracować tak opieszale i brnąć w bezsensownym twierdzeniu bez końca. Chyba że się mylę.
Kol. Dardac mógłbyś przytoczyć coś więcej co Ci w serwisie nagadali? Bo skoro tam byłeś i rozmawiałeś to musieli jakoś swoje stanowisko argumentować?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 9