Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

optyczne.pl forum.optyczne.pl  
•  FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy  •  Statystyki  •  Rejestracja  •  Zaloguj  •  Galerie  •   Ulubione tematy

----- R E K L A M A -----



Poprzedni temat :: Następny temat
Zamknięty przez: komor
Wto 17 Sty, 2012
Serwis Sigmy chce obciazyc za darmowa naprawe
Autor Wiadomość
moronica 
Temu Panu już podziękujemy



Pomogła: 106 razy
Posty: 7414
Skąd: BN3
Wysłany: Pon 16 Sty, 2012   

http://www.sigma-foto.pl/...rzedawcy,s.html napisał/a:
Sklepy zaopatrujące się poza oficjalną siecią dystrybucji Sigma Corporation – bez rekomendacji autoryzowanego dystrybutora. Uwaga: sprzęt oferowany w tych sklepach nie będzie prawdopodobnie objęty programem gwarancyjnym świadczonym przez polski serwis. Z uwagi na bezpieczeństwo serwisowo-gwarancyjne, rekomendujemy wyłącznie zakup obiektywów stosownie oznakowanych.
 
 
Reklama

Pomógł: 0 razy
Posty: 1
Skąd: Optyczne.pl






Arek 
Redaktor



Pomógł: 289 razy
Posty: 14055
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 16 Sty, 2012   

telemach, moronica podała już odpowiedni link.

Dla wszystkich oprócz Ciebie sprawa jest oczywista. Kupowanie tańszego sprzętu spoza oficjalnej dystrybucji to ruletka. Będzie fajnie, jak wszystko pójdzie dobrze. Jak nie pójdzie, to masz pecha. Po to firmy wyznaczają oficjalne kanały, aby z nich korzystać. Sklep je ominął aby przyciągnąć klienta niższą ceną. Teraz i Ty i oni macie problem.
 
 
jaad75 
Temu Panu już podziękujemy
Klub Pierdzieli



Pomógł: 474 razy
Posty: 16537
Skąd: Salwator
Wysłany: Pon 16 Sty, 2012   

Arek napisał/a:
Kupowanie tańszego sprzętu spoza oficjalnej dystrybucji to ruletka. Będzie fajnie, jak wszystko pójdzie dobrze. Jak nie pójdzie, to masz pecha.
Nie, pretensje do firmy, która nie prowadzi napraw gwarancyjnych sprzętu spoza własnej dystrybucji, to idiotyzm. Tyle. Kupując trzeba wiedzieć kto ewentualne naprawy gwarancyjne realizuje i jeśli uznajemy, że zakup nam się opłaca, to możemy śmiało kupować gdziekolwiek. Nikt nie każe nam nabijać kiesy polskim dystrybutorom, fiskusowi i wszystkim darmozjadom po drodze.
 
 
krisv740
[Usunięty]

Wysłany: Pon 16 Sty, 2012   

jaad75,
a gray market from b&h ?
zaserwisujesz w canonie?!

ej....!
 
 
jaad75 
Temu Panu już podziękujemy
Klub Pierdzieli



Pomógł: 474 razy
Posty: 16537
Skąd: Salwator
Wysłany: Pon 16 Sty, 2012   

krisv740, gdybym miał zamiar kupić, to bym się dowiedział.
 
 
4motion 
Rozmowny



Pomógł: 4 razy
Posty: 468
Skąd: IRL/PL
Wysłany: Pon 16 Sty, 2012   

moronica napisał/a:
http://www.sigma-foto.pl/...rzedawcy,s.html napisał/a:
Sklepy zaopatrujące się poza oficjalną siecią dystrybucji Sigma Corporation – bez rekomendacji autoryzowanego dystrybutora. Uwaga: sprzęt oferowany w tych sklepach nie będzie prawdopodobnie objęty programem gwarancyjnym świadczonym przez polski serwis. Z uwagi na bezpieczeństwo serwisowo-gwarancyjne, rekomendujemy wyłącznie zakup obiektywów stosownie oznakowanych.


To chyba wyjaśnia wszystkie wątpliwości.
 
 
MC 
Temu Panu już podziękujemy



Pomógł: 138 razy
Posty: 10781
Skąd: Słupsk/Toruń
Wysłany: Pon 16 Sty, 2012   

A ja się jeszcze tak - na marginesie - zastanawiam i pytam - jak wygląda karta gwarancyjna dołączona do obiektywu?
 
 
telemach 
Nowy


Posty: 15
Wysłany: Pon 16 Sty, 2012   

widze ze niektore osoby ktore zabieraja glos w dyskusji albo czytaja wyrywkowo albo bez zrozumienia wiec napisze po raz kolejny i mam nadzieje ostatni

w ogole nie dyskutuje na temat GWARANCJI

obiektyw jest w 100% sprawny i dzialajacy, nie ma w nim uszkodzenia, nic sie nie popsulo i ze starszym modelem Sony bedzie wspolpracowal poprawnie zatem jak dla mnie nie kwalifikuje sie na naprawe gwarancyjna i nie zostal oddany do naprawy gwarancyjnej wiec to czy gwarancje na ten konkretny obiektyw mozna zrealizowac w Gdyni czy tez nie to mnie w tej chwili nie obchodzi

Sigma aby zapewnic kompatybilnosc starszych obiektywow z nowymi aparatami ma gest i za darmo je klientom dostosowuje. Sprawny obiektyw czyni kompatybilnym z nowym aparatem.To nie jest uszkodzenie ze nie dziala on z nowymi aparatami. Patrze na komunikat Sigmy i nie widze nic zeby bylo to kwalifikowane jako naprawa gwarancyjna, nic nie pisze zeby kontaktowac sie z wlasciwym sobie serwisem w ktorym obowiazuje wykupiona gwarancja, pisze natomiast zeby skontaktowac sie z najblizszym i nic nie pisze ze z tego pozagwarancyjnego dopasowania wylaczone sa apraty z jakiejs dystrybucji.
Dorabiacie niestworzone historie a link ktory podala moronica dotyczy napraw gwarancyjnych i to tez nie jest tam ze na 100% nie bedzie tylko ze 'prawdopodobnie'.
Link moronicy nie odnosi sie do wymienionej przeze mnie sytuacji a do napraw gwaranyjnych. Zgadzam sie sie ze K-Consult majac wylacznosc i monopol na naprawy gwarancyjne w Polsce moze narzucic sobie takie warunki i jesli przyjdzie cos naprawiac na gwarancji to trzeba sie bedzie dostosowac. W moim przypadku K-Consult jak juz pisalem powinien rozmawiac z Sigma o pieniadzach a nie z klientem bo mnie K-Consult nie obchodzi za bardzo. Kupilem produkt Sigmy, Sigma mi cos obiecuje to zglaszam sie do jedynego serwisu Sigmy w Polsce i to nie ja mam placic za dostosowanie sprzetu a Sigma.
To kto i jak to ureguluje to powinien sobie serwis, przedstawiciel i producent zalatwiac miedzy soba.
 
 
moronica 
Temu Panu już podziękujemy



Pomogła: 106 razy
Posty: 7414
Skąd: BN3
Wysłany: Pon 16 Sty, 2012   

wklejony przeze mnie link odnosi sie do "bezpieczenstwa serwisowo-gwarancyjnego". ale zreszta jak wolisz siedziec i psioczyc na Sigme, K-Consult i probujacych tobie pomoc no to coz, twoj wybor. zobaczymy, czy dzieki temu obiektyw zacznie dzialac
Ostatnio zmieniony przez moronica Pon 16 Sty, 2012, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
komor 
Moderator



Pomógł: 371 razy
Posty: 19881
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pon 16 Sty, 2012   

telemach napisał/a:
W moim przypadku K-Consult jak juz pisalem powinien rozmawiac z Sigma o pieniadzach a nie z klientem bo mnie K-Consult nie obchodzi za bardzo. Kupilem produkt Sigmy, Sigma mi cos obiecuje to zglaszam sie do jedynego serwisu Sigmy w Polsce i to nie ja mam placic za dostosowanie sprzetu a Sigma.

Kiedy widzisz, najważniejsze nie jest to, jakiej firmy produkt kupiłeś, ale gdzie go kupiłeś. :) Rozmawiaj ze sprzedawcą. Każdy rynek ma swoje zwyczaje, to, że np. producenci samochodów robią jakieś swoje akcje niezależnie od miejsca zakupu to być może rynkowy zwyczaj, a być może jakieś przepisy dotyczące bezpieczeństwa to wymuszają – nie wiem. To, że być może inny producent foto ma inne zwyczaje (np. Canon zdaje się honoruje wszystko z terenu UE) też jeszcze nie oznacza, że można w ciemno uznać to za normę na całym rynku.
Rozumiem Twoje rozgoryczenie sytuacją, ale naprawdę w złą stronę kierujesz swoje żale.
 
 
hijax_pl 
Moderator
click-o-matic!



Pomógł: 472 razy
Posty: 22471
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon 16 Sty, 2012   

telemach, ja rozumiem to tak, że kupiłeś obiektyw, który jest sprawny, ale w kombinacji z Twoim aparatem nie działa najlepiej. Swoją drogą tak to już z tzw kundelkami jest ;)

Rozwiązaniem jest aktualizacja oprogramowania sterownika obiektywu, która to usługą jest płatną.

Na jakiej podstawie żądasz, by tę usługę wykonano Ci bezkosztowo?
 
 
telemach 
Nowy


Posty: 15
Wysłany: Pon 16 Sty, 2012   

co jak co nadal uwazam ze napisanie na stronie internetowej jednego zdania typu
'ze z wymienionej czynnosci serwisowej wylaczone sa wszystkie obiektywy zakupione
poza dystrybucja K-Consult' nie boli ale moze sie myle i powinienem jak wiekszosc tutaj
przyklasnac przedstawicielowi Sigmy bo robi jak trzeba i w ten sposob robi sie interesy
bo im mniej klient wie tym wiecej zarabiamy; sklepu tez by nie zabolalo gdyby napisali ze dany obiektyw moze nie wspolpracowac z konkretnymi aparatami lub ze naprawy gwarancyjne realizowane sa wylacznie poprzez nich i nie nalezy odsylac sprzetu do serwisu Sigmy; jak klient kupil obiektyw i cos mu sie popsulo to chce naprawic, jak wyszuka slowa 'serwis sigma polska' to trafi na strone 'http://www.sigma-foto.pl/obsluga-serwisowa,s.html

a tam pisze


Cytat:
Jeśli posiadasz produkty marki Sigma będące na gwarancji, lub chcesz skorzystać z naszych usług, skontaktuj się z wyłącznym autoryzowanym serwisem.

Pamiętaj! Zanim zgłosisz problem z obiektywem, upewnij sie, że posiadasz wypełnioną przez punkt sprzedaży kartę gwarancyjną oraz dowód sprzedaży (dotyczy napraw gwarancyjnych).


nigdzie tam nic nie pisze o innych dystrybucjach albo o jakichs odstepstwach;
rozumiem ze wiekszosc z was zaklada ze to normalne i klient powinien przeczytac dokladnie caly serwis, wszystkie podstrony bo moze gdzies drobnym drukiem jest dopisane cos takiego co go moze wylaczyc z naprawy gwarancyjnej

firmie K-Consult 'gratuluje' wyobrazni lub kreatywnego podejscia do biznesu;
ja bym napisal wprost co i jak zeby ani sobie ani klientowi nie robic problemu
ale ja mam odmienne podejscie do uczciwosci rynkowej

-----

hijax_pl - na podstawie oficjalnego komunikatu

http://www.sigma-foto.pl/130,a.html
 
 
hijax_pl 
Moderator
click-o-matic!



Pomógł: 472 razy
Posty: 22471
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon 16 Sty, 2012   

telemach, pisałeś do k-consulta w tej sprawie? W sprawie braku odpowiedniego obwarowania na informacji na stronie, którą zalinkowałeś?
I... przyłączam się do pytania zadanego przez MC:
MC napisał/a:
A ja się jeszcze tak - na marginesie - zastanawiam i pytam - jak wygląda karta gwarancyjna dołączona do obiektywu?
 
 
telemach 
Nowy


Posty: 15
Wysłany: Pon 16 Sty, 2012   

hijax_pl napisał/a:
telemach, pisałeś do k-consulta w tej sprawie? W sprawie braku odpowiedniego obwarowania na informacji na stronie, którą zalinkowałeś?
I... przyłączam się do pytania zadanego przez MC:
MC napisał/a:
A ja się jeszcze tak - na marginesie - zastanawiam i pytam - jak wygląda karta gwarancyjna dołączona do obiektywu?


sprawa jest rozwojowa
 
 
Sunders 
Temu Panu już podziękujemy


Pomógł: 606 razy
Posty: 9854
Wysłany: Pon 16 Sty, 2012   

telemach napisał/a:
MC napisał/a:
A ja się jeszcze tak - na marginesie - zastanawiam i pytam - jak wygląda karta gwarancyjna dołączona do obiektywu?

sprawa jest rozwojowa


telemach, czy to znaczy, ze nie masz karty gwarancyjnej :?:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FIsilverBrown v 0.2 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne

forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze. Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych. Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy, a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania. Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk. Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 10