Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

optyczne.pl forum.optyczne.pl  
•  FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy  •  Statystyki  •  Rejestracja  •  Zaloguj  •  Galerie  •   Ulubione tematy

----- R E K L A M A -----



Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: komor
Czw 15 Mar, 2012
Laptop w cenie do 4tys zł
Autor Wiadomość
jaad75 
Temu Panu już podziękujemy
Klub Pierdzieli



Pomógł: 474 razy
Posty: 16537
Skąd: Salwator
Wysłany: Sob 14 Lip, 2012   

hijax_pl napisał/a:
Tak. Za kwotę "około" 4 tysie wziąłbym np Asusa N76VZ
Dawno nie widziałem żadnego Asusa z porządnym ekranem... :neutral:
 
 
Reklama

Pomógł: 0 razy
Posty: 1
Skąd: Optyczne.pl






pan.tadeusz
[Usunięty]

Wysłany: Sob 14 Lip, 2012   

serwis asusa i ich potyczki z zawiasami :neutral:
no ale może ten model problem omija :wink:
 
 
hijax_pl 
Moderator
click-o-matic!



Pomógł: 472 razy
Posty: 22471
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob 14 Lip, 2012   

pan.tadeusz, a który serwis jest najlepszy? :???:
 
 
dcs
[Usunięty]

Wysłany: Sob 14 Lip, 2012   

hijax_pl,
hijax_pl napisał/a:
który serwis jest najlepszy? :???:


-So ny'ie wiesz? :razz:
Ostatnio zmieniony przez dcs Sob 14 Lip, 2012, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
pan.tadeusz
[Usunięty]

Wysłany: Sob 14 Lip, 2012   

nie mam pojęcia jak wygląda serwis Vaio
z Asusem miałem styczność kilkukrotnie i trochę mnie rozczarował.
ogólnie z Asusami miałem zawsze jakieś przeboje choć marka aspirowała do tych lepszych. Za to ich budżetowce pod szyldem ASRocka były zwykle mega stabilne - może powinni zacząć robić laptopy ;)

to fakt, że ogólnie temat serwisu jest trudny i Asus nie jest tu wyjątkiem.
dla mnie wskaźnikiem jest raczej awaryjność w danej rodzinie/modelu
 
 
hijax_pl 
Moderator
click-o-matic!



Pomógł: 472 razy
Posty: 22471
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob 14 Lip, 2012   

pan.tadeusz napisał/a:
z Asusem miałem styczność kilkukrotnie i trochę mnie rozczarował.
ogólnie z Asusami miałem zawsze jakieś przeboje choć marka aspirowała do tych lepszych.
Mógłbym to samo powiedzieć zastępując markę Asus na Sony :razz: :mrgreen:
pan.tadeusz napisał/a:
dla mnie wskaźnikiem jest raczej awaryjność w danej rodzinie/modelu
Masz jakieś dane statystyczne z serwisów? Podziel się...
 
 
jaad75 
Temu Panu już podziękujemy
Klub Pierdzieli



Pomógł: 474 razy
Posty: 16537
Skąd: Salwator
Wysłany: Sob 14 Lip, 2012   

pan.tadeusz napisał/a:
nie mam pojęcia jak wygląda serwis Vaio
Ja wiem jak wygląda w Stanach - fatalnie. Kolesie generalnie mają nikłe pojęcie o własnych produktach.
 
 
pan.tadeusz
[Usunięty]

Wysłany: Sob 14 Lip, 2012   

hijax_pl napisał/a:
Masz jakieś dane statystyczne z serwisów? Podziel się...

miałem kilka razy problem z ekranami, zwykle zawiasy albo zbyt miękka rama i w efekcie po dłuższym użytkowaniu poleciały na serwis. opinia obiegowa głosiła, że nie jestem odosobniony. myślę jednak, że była to kwestia danej konstrukcji niż samej marki.
aczkolwiek nabrałem nieco dystansu do tego producenta

[ Dodano: Sob 14 Lip, 2012 14:13 ]
jaad75 napisał/a:
Ja wiem jak wygląda w Stanach - fatalnie. Kolesie generalnie mają nikłe pojęcie o własnych produktach.


ale callcenter i cała ta szopka z procedurami to kwestia obsługi zewnętrznej.
zasadniczym kryterium jest czas rozwiązania problemu w ramach usług gwarancyjnych i procent/sposób odrzucania takich zgłoszeń.
 
 
hijax_pl 
Moderator
click-o-matic!



Pomógł: 472 razy
Posty: 22471
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob 14 Lip, 2012   

jaad75 napisał/a:
pan.tadeusz napisał/a:
nie mam pojęcia jak wygląda serwis Vaio
Ja wiem jak wygląda w Stanach - fatalnie. Kolesie generalnie mają nikłe pojęcie o własnych produktach.
To samo mogę powiedzieć o polskich (łódzkich) placówkach Sony (Center). Miałem tę nieprzyjemność już parę razy tam bywać z różnorakim sprzętem. Porażka.
Co prawda może w innych miastach jest inaczej, ale jeśli miałbym budować opinię tylko na swoich doświadczeniach to serwis Sony bym ustawił na samym końcu. Wolę już Nikona :D
Bo choć o jego praktykach głośno wszędzie, tyle razy co tam byłem i co załatwiałem - zawsze szło prosto i gładko.

A teraz tak bardziej poważnie - w dzisiejszych czasach serwis jako taki zamiera. W zdecydowanej większości przypadków stosuje się wymienia na nowe - czy to w serwisie czy też kupujemy nowy sprzęt po upływie gwarancji posiadanego. A popsuć się w okresie szeroko pojętej "gwarancji" może wszystko. Totalnie wszystko.
 
 
pan.tadeusz
[Usunięty]

Wysłany: Sob 14 Lip, 2012   

I tu się nie zgodzę.
dąży to do wymiany ale w sytuacji kiedy nie da się naprawić danego egzemplarza.
generalnie obowiązuje pewna modułowość i tak należy rozpatrywać wymianę.
kwestia sprawności serwisu gwarancyjnego to właśnie czas w jakim takie operacje się realizuje. z tego co mi wiadomo serwis na Żytniej dla marki Sony ma opinię sprawnie działającego w tych kwestiach.
 
 
jaad75 
Temu Panu już podziękujemy
Klub Pierdzieli



Pomógł: 474 razy
Posty: 16537
Skąd: Salwator
Wysłany: Sob 14 Lip, 2012   

pan.tadeusz napisał/a:
ale callcenter i cała ta szopka z procedurami to kwestia obsługi zewnętrznej.
Ale ja nie mówię o call center, tylko o rozmowie z kolesiami bezpośrednio w serwisie. Podręczny serwis w największym Sony Center w NYC, też się nie popisał...
A jeszcze co do wykonania Vaio, to np. w najwyższym modelu AW, w najekskluzywniejszym wykończeniu, czyli "piano black" plastikowa zaślepka za webcamem (biegnąca przez całą długość klapy, więc bardzo widoczna) jest pomalowana błyszczącym czarnym opalizującym lakierem (piano black), który po kilku miesiącach odchodzi płatami odsłaniając tandetny plastik pod spodem, do tego wszystkie srebrne wykończenia również się łuszczą, a okładzina "DSLR" odkształca termicznie. O tym, że bateria wytrzymała rok już nawet nie będę wspominał (oczywiście bateria ma zabezpieczenie, więc na zamienniku nie popracujesz)...
 
 
pan.tadeusz
[Usunięty]

Wysłany: Sob 14 Lip, 2012   

no to siara :???:
mnie zaskoczyła delikatność plastiku w Samsungach. wystarczy lekkie stuknięcie i odpada lakier. łatwo o wgniecenia czy pęknięcia ale dla równowagi nawet jak porządnie gdzieś rąbnie to nie rozlatuje się i wciąż działa :D

w granicach 4k zł ciekawie prezentuje się też konfiguracja w nowych IdeaPadach Y580
http://www.skapiec.pl/site/cat/17/comp/4275875
tylko nie wiem jak z jakością tej matrycy FHD
 
 
hijax_pl 
Moderator
click-o-matic!



Pomógł: 472 razy
Posty: 22471
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob 14 Lip, 2012   

pan.tadeusz napisał/a:
I tu się nie zgodzę.
dąży to do wymiany ale w sytuacji kiedy nie da się naprawić danego egzemplarza.
generalnie obowiązuje pewna modułowość i tak należy rozpatrywać wymianę.
Chodzi mi o to, że te moduły robią się coraz większe. Kiedyś były to same układy scalone, później całe moduły PCB, teraz nawet całe urządzenie.

Inna sprawa, że coraz mniej opłacalne są naprawy sprzętu, który kosztuje dajmy na to <500zł. Z uwagi na koszty robocizny.
 
 
MNISZKA 
Rozmowny


Posty: 251
Skąd: blisko stolicy
Wysłany: Sob 14 Lip, 2012   

Jeśli nie zależy na bezawaryjności to radzę kupią Acera za mniejsze pieniądze będzie w miarę dobry sprzęt, ja mam VAIO takiego słabszego http://www.skapiec.pl/site/cat/17/comp/1463301 i na jakość wykonania nie narzekam w moim wadą jest bateria nie poszłem do serwisu mój błąd ale mniejsza o to, laptop jest dobry. Dobra rada kupcie pod laptopa dobrą podstawkę chłodzącą bo lutowanie topnieje wo oczach i się laptop psuje.
 
 
jaad75 
Temu Panu już podziękujemy
Klub Pierdzieli



Pomógł: 474 razy
Posty: 16537
Skąd: Salwator
Wysłany: Sob 14 Lip, 2012   

MNISZKA napisał/a:
Jeśli nie zależy na bezawaryjności to radzę kupią Acera za mniejsze pieniądze będzie w miarę dobry sprzęt
Miałem już raz Acera (też topowy model) - nigdy więcej. Oprogramowanie i sterowniki - masakra, fatalnie rozwiązane chłodzenie, nieprzystosowane wydajnościowo do klocków, które tam włożyli, urywające się zaślepki, odbarwiająca obudowa... Generalnie wpakowali tam fantastyczne (na owe czasy) podzespoły, ale całość sprawia wrażenie jakby nie przeszła testów kompatybilności, a z pierwszych kupujących zrobili sobie betatesterów. Słyszałem, że rzekomo firma w ostatnich latach zdecydowanie podniosła jakość, ale osobiście zraziłem się do nich na dobre.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FIsilverBrown v 0.2 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne

forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze. Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych. Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy, a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania. Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk. Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 10