Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Ostatnio zmieniony przez dcs Sob 14 Lip, 2012, w całości zmieniany 1 raz
pan.tadeusz [Usunięty]
Wysłany: Sob 14 Lip, 2012
nie mam pojęcia jak wygląda serwis Vaio
z Asusem miałem styczność kilkukrotnie i trochę mnie rozczarował.
ogólnie z Asusami miałem zawsze jakieś przeboje choć marka aspirowała do tych lepszych. Za to ich budżetowce pod szyldem ASRocka były zwykle mega stabilne - może powinni zacząć robić laptopy
to fakt, że ogólnie temat serwisu jest trudny i Asus nie jest tu wyjątkiem.
dla mnie wskaźnikiem jest raczej awaryjność w danej rodzinie/modelu
z Asusem miałem styczność kilkukrotnie i trochę mnie rozczarował.
ogólnie z Asusami miałem zawsze jakieś przeboje choć marka aspirowała do tych lepszych.
Mógłbym to samo powiedzieć zastępując markę Asus na Sony
pan.tadeusz napisał/a:
dla mnie wskaźnikiem jest raczej awaryjność w danej rodzinie/modelu
Masz jakieś dane statystyczne z serwisów? Podziel się...
Ja wiem jak wygląda w Stanach - fatalnie. Kolesie generalnie mają nikłe pojęcie o własnych produktach.
pan.tadeusz [Usunięty]
Wysłany: Sob 14 Lip, 2012
hijax_pl napisał/a:
Masz jakieś dane statystyczne z serwisów? Podziel się...
miałem kilka razy problem z ekranami, zwykle zawiasy albo zbyt miękka rama i w efekcie po dłuższym użytkowaniu poleciały na serwis. opinia obiegowa głosiła, że nie jestem odosobniony. myślę jednak, że była to kwestia danej konstrukcji niż samej marki.
aczkolwiek nabrałem nieco dystansu do tego producenta
[ Dodano: Sob 14 Lip, 2012 14:13 ]
jaad75 napisał/a:
Ja wiem jak wygląda w Stanach - fatalnie. Kolesie generalnie mają nikłe pojęcie o własnych produktach.
ale callcenter i cała ta szopka z procedurami to kwestia obsługi zewnętrznej.
zasadniczym kryterium jest czas rozwiązania problemu w ramach usług gwarancyjnych i procent/sposób odrzucania takich zgłoszeń.
Ja wiem jak wygląda w Stanach - fatalnie. Kolesie generalnie mają nikłe pojęcie o własnych produktach.
To samo mogę powiedzieć o polskich (łódzkich) placówkach Sony (Center). Miałem tę nieprzyjemność już parę razy tam bywać z różnorakim sprzętem. Porażka.
Co prawda może w innych miastach jest inaczej, ale jeśli miałbym budować opinię tylko na swoich doświadczeniach to serwis Sony bym ustawił na samym końcu. Wolę już Nikona
Bo choć o jego praktykach głośno wszędzie, tyle razy co tam byłem i co załatwiałem - zawsze szło prosto i gładko.
A teraz tak bardziej poważnie - w dzisiejszych czasach serwis jako taki zamiera. W zdecydowanej większości przypadków stosuje się wymienia na nowe - czy to w serwisie czy też kupujemy nowy sprzęt po upływie gwarancji posiadanego. A popsuć się w okresie szeroko pojętej "gwarancji" może wszystko. Totalnie wszystko.
pan.tadeusz [Usunięty]
Wysłany: Sob 14 Lip, 2012
I tu się nie zgodzę.
dąży to do wymiany ale w sytuacji kiedy nie da się naprawić danego egzemplarza.
generalnie obowiązuje pewna modułowość i tak należy rozpatrywać wymianę.
kwestia sprawności serwisu gwarancyjnego to właśnie czas w jakim takie operacje się realizuje. z tego co mi wiadomo serwis na Żytniej dla marki Sony ma opinię sprawnie działającego w tych kwestiach.
ale callcenter i cała ta szopka z procedurami to kwestia obsługi zewnętrznej.
Ale ja nie mówię o call center, tylko o rozmowie z kolesiami bezpośrednio w serwisie. Podręczny serwis w największym Sony Center w NYC, też się nie popisał...
A jeszcze co do wykonania Vaio, to np. w najwyższym modelu AW, w najekskluzywniejszym wykończeniu, czyli "piano black" plastikowa zaślepka za webcamem (biegnąca przez całą długość klapy, więc bardzo widoczna) jest pomalowana błyszczącym czarnym opalizującym lakierem (piano black), który po kilku miesiącach odchodzi płatami odsłaniając tandetny plastik pod spodem, do tego wszystkie srebrne wykończenia również się łuszczą, a okładzina "DSLR" odkształca termicznie. O tym, że bateria wytrzymała rok już nawet nie będę wspominał (oczywiście bateria ma zabezpieczenie, więc na zamienniku nie popracujesz)...
pan.tadeusz [Usunięty]
Wysłany: Sob 14 Lip, 2012
no to siara
mnie zaskoczyła delikatność plastiku w Samsungach. wystarczy lekkie stuknięcie i odpada lakier. łatwo o wgniecenia czy pęknięcia ale dla równowagi nawet jak porządnie gdzieś rąbnie to nie rozlatuje się i wciąż działa
I tu się nie zgodzę.
dąży to do wymiany ale w sytuacji kiedy nie da się naprawić danego egzemplarza.
generalnie obowiązuje pewna modułowość i tak należy rozpatrywać wymianę.
Chodzi mi o to, że te moduły robią się coraz większe. Kiedyś były to same układy scalone, później całe moduły PCB, teraz nawet całe urządzenie.
Inna sprawa, że coraz mniej opłacalne są naprawy sprzętu, który kosztuje dajmy na to <500zł. Z uwagi na koszty robocizny.
Jeśli nie zależy na bezawaryjności to radzę kupią Acera za mniejsze pieniądze będzie w miarę dobry sprzęt, ja mam VAIO takiego słabszego http://www.skapiec.pl/site/cat/17/comp/1463301 i na jakość wykonania nie narzekam w moim wadą jest bateria nie poszłem do serwisu mój błąd ale mniejsza o to, laptop jest dobry. Dobra rada kupcie pod laptopa dobrą podstawkę chłodzącą bo lutowanie topnieje wo oczach i się laptop psuje.
Jeśli nie zależy na bezawaryjności to radzę kupią Acera za mniejsze pieniądze będzie w miarę dobry sprzęt
Miałem już raz Acera (też topowy model) - nigdy więcej. Oprogramowanie i sterowniki - masakra, fatalnie rozwiązane chłodzenie, nieprzystosowane wydajnościowo do klocków, które tam włożyli, urywające się zaślepki, odbarwiająca obudowa... Generalnie wpakowali tam fantastyczne (na owe czasy) podzespoły, ale całość sprawia wrażenie jakby nie przeszła testów kompatybilności, a z pierwszych kupujących zrobili sobie betatesterów. Słyszałem, że rzekomo firma w ostatnich latach zdecydowanie podniosła jakość, ale osobiście zraziłem się do nich na dobre.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 10