Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Nie znam statystyk. Mam jedna i jestem zadowolony. Ale kupujac w przyszlosci T70-200 wolalbym miec swiadomosc, ze jak sie cos sypnie to nie zostane sam z problemem.
Ale kupujac w przyszlosci T70-200 wolalbym miec swiadomosc, ze jak sie cos sypnie to nie zostane sam z problemem.
To jest właściwy problem i dlatego cieszy mnie polepszenie jakości serwisu Tamrona. Ja wolę zapłącić więcej, ale mieć pewność dobrej jakości usługi. Mam nadzieję, że serwis będzie dobry. Tylko nadzieja to nie jest pewność niestety...
Optyka Tamrona i tak jest zwyczajnie lepsza. Wystarczy pierwsze z brzegu "dobre" szkło klasy 70-200/2.8. Tamron jak dla mnie o klasę lepszy optycznie (minimum). Drugi przkład to Tamron 17-50/2.8. Sigma nie ma czegoś tak dobrego optycznie i jakiś HSM mi tego nie zastąpi.
Eeee tam. Jedni mają to, drudzy tamto. Mógłbym napisać na odwrót. Że optyka Sigmy jest wyraźnie lepsza, bo ma świetne 1.4/50 i 100-300 f/4, a Tamron nie ma niczego tak dobrego Albo, że wystarczy porównać 70-300 mm obu firm. Albo Tamrona 11-18 mm do Sigmy 10-20 mm...
mavierk Temu Panu już podziękujemy never knows best
Pomógł: 93 razy Posty: 7364 Skąd: Lubin / Wrocław
Wysłany: Czw 15 Sty, 2009
Arek, to widać dla MM nie jest argument, od siebie dodałbym jeszcze 150/2.8 Macro
skalim1 [Usunięty]
Wysłany: Wto 05 Kwi, 2011
Odkopuję stary temat. Spekulować można dużo, mógłby ktoś napisać o doświadczeniach związkowych z tym serwisem?
To ja napiszę kilka zdań na temat swoich doświadczeń z w/w serwisem.
Dwa tygodnie temu po wyjęciu aparatu z torby zauważyłem, że nie działa AF. Co jest grane myślę. Majdruję przyciskiem obiektywu do zmiany MF/AF i diagnoza: zacięty przycisk. Tzn. nie wchodzi do końca. Dobrze, że chociaż zostały jeszcze dwa miesiące gwarancji. To była niedziela. We wtorek wysyłam z duszą na ramieniu paczuszkę ze sprzętem priorytetem (Pocztą Polską) i z widmem miesięcznej rozłąki ze sprzętem.
Ku mojemu zaskoczeniu w piątek!!! powraca w pełni sprawny obiektyw. Mało tego. Przy okazji (jak mniemam była to prawdopodobnie jedna z przyczyn usterki) skasowali luzy na pierścieniu ustawiania ostrości.
Reasumując chłopaki z Tamrona zrobili co do nich należy a na szczególną pochwałę uznać trzeba szybkość reakcji, co sprawiło, że byłem pozbawiony obiektywu na zaledwie kilka dni. Chwała im za to i oby tak trzymać.
Witam, mam ten sam obiektyw ale z dużo większymi problemami. W dodatku dziś ten "złom" znowu wrócił z serwisu i nadal nie działa tak jak powinien. Generalnie przeklinam dzień w którym zdecydowałem się na to gó*no i sklep w którym go zakupiłem.
Mi naprawili Tamrona 28-75 (wymiana przysłony). Po powrocie z serwisu, po tygodniu zepsuł się AF. Naprawili to w kosztach.
Pomijając, że 60% kosztów naprawy to roboczogodziny, to w końcu sprzęt działał poprawnie.
r_a_v_e_n [Usunięty]
Wysłany: Wto 03 Wrz, 2013
Ja wysyłałem 17-50, padła elektronika., naprawa łącznie z przesyłkami niecały tydzień! 17-50VC do canona.
Jedyne moje doświadczenie z serwisem Tamrona to regulacja AF do body (na gwarancji) - T 17-50 f/2,8 VC.
Czas realizacji 4 dni. Rozkład GO bez zastrzeżeń. Krótko mówiąc jestem zadowolony.
Znajomy już 6-ty tydzień buja się z Sigmą i ostatnio usłyszał, ze wszystko ma swój zakres regulacji. Oczywiście AF w body skalibrowany jest do wzorca.
Z tego co wiem to serwis Tamrona bije Sigmę na głowę. Ponad 90% akcji serwisowych przeprowadzają w ciągu 3 dni roboczych ( w serwisie, bez czasu przesyłek). Podobno zbadał to ktoś niezależny. Generalnie z pewnością jest to dość szybki i pewny serwis. Nikon może tylko pozazdrościć...
Kupiony pod koniec października 2013 r. Tamron 70-300 - jak się okazało - miał zepsuty układ VC. Za pośrednictwem sprzedawcy trafił do serwisu. Po niecałych 2 tygodniach otrzymałem nowy egzemplarz.
moja przygoda z serwisem F.H foto-technika trwała niecały tydzień , w poniedziałek dostali Tamrona 17-50 na naprawę gwarancyjną , w czwartek kurier już był z naprawionym szkłem , podczas robienia zdjęć AF się blokował i zmieniał się AF na MF w korpusie , pomagała zmiana ogniskowej lub potrząśnięcie aparatem , zrobili "czyszczenie i regulację mechanizmu Zoom" , szkiełko działa super , jedyne do czego mogę mieć zastrzeżenia to do zabezpieczania paczek przy odsyłaniu , ja zużyłem kilka metrów bąbelkowej a oni tylko włożyli pudełko w drugie pudełko:) ogólnie bardzo dobry i szybki serwis.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 10