Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

optyczne.pl forum.optyczne.pl  
•  FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy  •  Statystyki  •  Rejestracja  •  Zaloguj  •  Galerie  •   Ulubione tematy

----- R E K L A M A -----



Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Arek
Czw 15 Sty, 2009
Fabryczny serwis Tamrona w Gdańsku
Autor Wiadomość
lech pepliński
Rozmowny


Pomógł: 2 razy
Posty: 337
Skąd: Gdynia
Wysłany: Czw 15 Sty, 2009   Fabryczny serwis Tamrona w Gdańsku

http://www.foto-technika.pl/
 
 
Reklama

Pomógł: 0 razy
Posty: 1
Skąd: Optyczne.pl






MC 
Temu Panu już podziękujemy



Pomógł: 138 razy
Posty: 10781
Skąd: Słupsk/Toruń
Wysłany: Czw 15 Sty, 2009   

za Foto-technika napisał/a:
Za dostarczenie reklamowanego produktu do siedziby firmy Foto-Technika znajdującej się w Gdańsku przy ulicy Ks. Robaka 63c
odpowiada klient .

Czyli, w przeciwienstwie do Sigmy, wysylka ma sie odbyc na koszt reklamujacego? Ladne kwiatki...
 
 
lech pepliński
Rozmowny


Pomógł: 2 razy
Posty: 337
Skąd: Gdynia
Wysłany: Czw 15 Sty, 2009   

Ale odesłanie jest na koszt firmy . :mrgreen:

Dodano: Czw 15 Sty, 2009 15:25
Mało tego , zawodowiec na czas naprawy dostanie obiektyw zastępczy . :grin:
 
 
as... 
Entuzjasta



Pomógł: 4 razy
Posty: 731
Wysłany: Czw 15 Sty, 2009   

dlatego tak nielubie tamron-a..
zamiennik beznadziejnie wykonany :???:


bf/ff, luzy, nieostra lewa bądź prawa strona, wypadające soczewki i takie tam :mad:

I ktoś się dziwi że otwierają serwis... :razz:
 
 
Wróbel EOS 
Rozmowny



Pomógł: 6 razy
Posty: 237
Skąd: Siedlce
Wysłany: Czw 15 Sty, 2009   

Pytanie tylko na jakim poziomie jest ten serwis?!
 
 
as... 
Entuzjasta



Pomógł: 4 razy
Posty: 731
Wysłany: Czw 15 Sty, 2009   

zapewne takim jakiej jakości są obiektywy..

Nie pisze tutaj o właściwościach optycznych :arrow:
 
 
lech pepliński
Rozmowny


Pomógł: 2 razy
Posty: 337
Skąd: Gdynia
Wysłany: Czw 15 Sty, 2009   

Mówią , że po wielokrotnym szkoleniu w Japoni .
 
 
MC 
Temu Panu już podziękujemy



Pomógł: 138 razy
Posty: 10781
Skąd: Słupsk/Toruń
Wysłany: Czw 15 Sty, 2009   

lech pepliński napisał/a:
Mówią , że po wielokrotnym szkoleniu w Japoni .

Czy to znaczy, ze trzeba bylo tych technikow kilka razy wysylac, zeby zaczeli cos rozumiec?? :lol:
 
 
Arek 
Redaktor



Pomógł: 289 razy
Posty: 14055
Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 15 Sty, 2009   

Nie bądźcie od razu złośliwi. Dajcie szansę. Serwis Tamrona był w naszym kraju dotychczas słaby. Teraz jest szansa, że się to zmieni. Więc to raczej dobra wiadomość niż zła.
 
 
MC 
Temu Panu już podziękujemy



Pomógł: 138 razy
Posty: 10781
Skąd: Słupsk/Toruń
Wysłany: Czw 15 Sty, 2009   

Ja mam wielka nadzieje, ze to sie zmieni, ale fakt wysylki obiektywu do serwisu na wlasny koszt nie napawa mnie szczegolnym optymizmem.
 
 
Kocur 
Maniak



Pomógł: 15 razy
Posty: 995
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: Czw 15 Sty, 2009   

Bardzo mnie cieszy ta wiadomość, bo miesiąc temu padł mi jeden Tamron i nie mogłem się zdecydować co zrobić (sprzedać uszkodzony czy próbować serwisować). Ale teraz widzę, że niedługo przetestuję ten serwis :D
 
 
novy 
Rozmowny



Pomógł: 4 razy
Posty: 402
Skąd: Kraków
Wysłany: Czw 15 Sty, 2009   

Można się na razie pocieszyć że na pewno nie będzie gorszy niż serwis Canona - bo gorszy już nie może być :razz:
 
 
MM 
Temu Panu już podziękujemy
GORSZY SORT POLAKA



Pomógł: 115 razy
Posty: 7589
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw 15 Sty, 2009   

MC napisał/a:
Ja mam wielka nadzieje, ze to sie zmieni, ale fakt wysylki obiektywu do serwisu na wlasny koszt nie napawa mnie szczegolnym optymizmem.


Co w tym takiego niesamowitego? Bo Sigma robi wszystko, żeby ludzie kupowali jej szkła? Bo daje gwarancje na 2, 3 lub 5 lat? Optyka Tamrona i tak jest zwyczajnie lepsza. Wystarczy pierwsze z brzegu "dobre" szkło klasy 70-200/2.8. Tamron jak dla mnie o klasę lepszy optycznie (minimum). Drugi przkład to Tamron 17-50/2.8. Sigma nie ma czegoś tak dobrego optycznie i jakiś HSM mi tego nie zastąpi.
Siłą Sigmy jest większy wybór optyki i jej "niszowość" w pewnych zakresach a także cena w porównaniu to oryginałów "firmowych" producentów.
 
 
MC 
Temu Panu już podziękujemy



Pomógł: 138 razy
Posty: 10781
Skąd: Słupsk/Toruń
Wysłany: Czw 15 Sty, 2009   

MM napisał/a:
Co w tym takiego niesamowitego?

To, ze odpowiedzialnosc gwarancyjna firmy, ktora szanuje siebie i klientow rozciaga sie na calosc obslugi sprzetu. A dluzsza gwarancja i sprawny serwis nie jest bez znaczenia.
 
 
MM 
Temu Panu już podziękujemy
GORSZY SORT POLAKA



Pomógł: 115 razy
Posty: 7589
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw 15 Sty, 2009   

Tylko ja nigdy nie wybiorę sprzętu tylko dlatego, że ma lepszą gwarancję. Wolę kupić lepszy sprzęt a mam wtedy gwarancję, że ta normalna gwarancja nigdy mi nie będzie potrzebna. Do tej pory mam jedno szkło Sigmy i ta musiała być serwisowana (ba, wymieniono cały obiektyw) a szkieł Canona mam sporo, jeszcze więcej używałem i tylko jedno miało drobny problem techniczny.
Oczywiście dobry serwis jest wskazany i mile widziany, ale coś mi się zdaje że Sigma miałaby dużo gorszą sprzedawalność bez tych akcji serwisowych. Za dużo tych szkieł klienci muszą wysyłać do serwisu - niestety.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FIsilverBrown v 0.2 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne

forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze. Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych. Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy, a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania. Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk. Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 11