Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Nie bądźcie od razu złośliwi. Dajcie szansę. Serwis Tamrona był w naszym kraju dotychczas słaby. Teraz jest szansa, że się to zmieni. Więc to raczej dobra wiadomość niż zła.
Bardzo mnie cieszy ta wiadomość, bo miesiąc temu padł mi jeden Tamron i nie mogłem się zdecydować co zrobić (sprzedać uszkodzony czy próbować serwisować). Ale teraz widzę, że niedługo przetestuję ten serwis
Ja mam wielka nadzieje, ze to sie zmieni, ale fakt wysylki obiektywu do serwisu na wlasny koszt nie napawa mnie szczegolnym optymizmem.
Co w tym takiego niesamowitego? Bo Sigma robi wszystko, żeby ludzie kupowali jej szkła? Bo daje gwarancje na 2, 3 lub 5 lat? Optyka Tamrona i tak jest zwyczajnie lepsza. Wystarczy pierwsze z brzegu "dobre" szkło klasy 70-200/2.8. Tamron jak dla mnie o klasę lepszy optycznie (minimum). Drugi przkład to Tamron 17-50/2.8. Sigma nie ma czegoś tak dobrego optycznie i jakiś HSM mi tego nie zastąpi.
Siłą Sigmy jest większy wybór optyki i jej "niszowość" w pewnych zakresach a także cena w porównaniu to oryginałów "firmowych" producentów.
To, ze odpowiedzialnosc gwarancyjna firmy, ktora szanuje siebie i klientow rozciaga sie na calosc obslugi sprzetu. A dluzsza gwarancja i sprawny serwis nie jest bez znaczenia.
Tylko ja nigdy nie wybiorę sprzętu tylko dlatego, że ma lepszą gwarancję. Wolę kupić lepszy sprzęt a mam wtedy gwarancję, że ta normalna gwarancja nigdy mi nie będzie potrzebna. Do tej pory mam jedno szkło Sigmy i ta musiała być serwisowana (ba, wymieniono cały obiektyw) a szkieł Canona mam sporo, jeszcze więcej używałem i tylko jedno miało drobny problem techniczny.
Oczywiście dobry serwis jest wskazany i mile widziany, ale coś mi się zdaje że Sigma miałaby dużo gorszą sprzedawalność bez tych akcji serwisowych. Za dużo tych szkieł klienci muszą wysyłać do serwisu - niestety.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 10