Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

optyczne.pl forum.optyczne.pl  
•  FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy  •  Statystyki  •  Rejestracja  •  Zaloguj  •  Galerie  •   Ulubione tematy

----- R E K L A M A -----



Poprzedni temat :: Następny temat
Szukam dobrego serwisu w Warszawie
Autor Wiadomość
GregSad 
Nowy


Posty: 11
Skąd: Brwinów
Wysłany: Sob 01 Gru, 2012   Szukam dobrego serwisu w Warszawie

Witajcie,
Od 2 lat jestem zadowolonym użytkownikiem Nikona 5100. Niestety miesiąc temu zabrałem go do stadniny w celu zrobienia kilku zdjęć. Poproszony o podciągnięcie popręgu w siodle dałem aparat do potrzymania żonie. Ta niestety go upuściła. Był w ochronnym pokrowcu, ale to nie pomogło. Wstrząs spowodował zablokowanie aparatu. Próbowałem wyjąć baterię, delikatnie wstrząsnąć i nic.

Potrzebuję pilnie adresu dobrego serwisu w Warszawie. Naprawa pozagwarancyjna.

Proszę o pomoc może ktoś miał pozytywne doświadczenia z jakimś serwisem ?

Będę wdzięczny za pomoc.

Pozdrawiam
Grzegorz
 
 
Reklama

Pomógł: 0 razy
Posty: 1
Skąd: Optyczne.pl






007areka
[Usunięty]

Wysłany: Sob 01 Gru, 2012   

Serwis Nikon Polska Sp. z o.o.
02-232 Warszawa
ul. Łopuszańska 38b

tel.: (022) 460 87 33
(022) 460 87 34
(022) 460 87 35
(022) 460 87 36
(022) 460 87 60
fax: (022) 460 87 38

emai : service@nikon.pl

i żeby było jasno wcale ich nie polecam i nie napisze żeby byli dobrzy :evil: :!: :!: :!: , ale to jedyny serwis N " ASO " ;) w Polsce .
dobrze opisz stan sprzętu i stopień zużycia, i uważaj na podmianki ......mnie przy okazji ktoś w sklepie lub serwisie wymienił osłonę wyświetlacza na bardzo zmęczona ;) pozdrawiam wymieniacza :mrgreen: :evil: niech mu moja osłona dobrze służy.
 
 
GregSad 
Nowy


Posty: 11
Skąd: Brwinów
Wysłany: Nie 02 Gru, 2012   

Taaaaaaaaa........

I właśnie takich akcji się obawiam, że mi coś podmienią zamienią itd, itp..........

Stąd moje pytanie o dobry serwis. W tym przypadku powinienem szukać z naciskiem na łowo uczciwy.

Pozdrawiam
Grzegorz
 
 
007areka
[Usunięty]

Wysłany: Nie 02 Gru, 2012   

...eee tak źle nie jest :razz: przecież to jedyny(jak piszą o sobie) - czytaj wobec tego najlepszy :mrgreen:
 
 
GregSad 
Nowy


Posty: 11
Skąd: Brwinów
Wysłany: Nie 02 Gru, 2012   

Taaaaa........ ale jednak pewien dreszczyk emocji pozostaje :lol:

No nic wyjścia nie mam - oddam do naprawy (a może odblokują na miejscu :?: ) i będę liczył na to że nic nie pomienią (a wręcz naprawią) :grin:
 
 
007areka
[Usunięty]

Wysłany: Pon 03 Gru, 2012   

...na miejscu naprawić :?: :mrgreen: zapomnij dwa tygodnie dla sprzętu na gwarancji ....dla napraw poza gwarancyjnych miesiąc :?: :?: :?: a co ja pisze przecież to żywa kasa ooo to myślę ze jednak masz szanse na naprawę od reki :twisted: a tak na poważnie popytać nie zaszkodzi ... może to blacha sprawa i będzie działał .
 
 
GregSad 
Nowy


Posty: 11
Skąd: Brwinów
Wysłany: Sob 08 Gru, 2012   

No i stało się - byłem w serwisie :razz:

Szok - miło i sympatycznie.
Gość w recepcji od razu poznał, że aparat upadł. Nie ściemniałem - powiedziałem że tak. Gość na chwilkę wyszedł na zaplacze, gdzie odblokował aparat. Wszystko miło i na najwyższym poziomie.

I uwaga :!: :!: :!: :!: :!:

Na pytanie ile jestem winny usłyszałem "proszę dbać o niego i nim nie rzucać"

Jestem w szoku - Nie dość że naprawa od ręki to jeszcze bezpłatnie :smile:

Z czystym sumieniem mogę polecać serwis Nikona w Warszawie na ul. Łopuszańskiej

Polecam, polecam, polecam :!: :!: :!:

I jeszcze raz dziękuję

Pozdrawiam
Grzegorz
 
 
007areka
[Usunięty]

Wysłany: Sob 08 Gru, 2012   

...a widzisz pisałem ze może to być błacha sprawa, ..... choć wybacz nie wierze :!: w to co piszesz :evil: nikt nie weźmie sprzętu bez rejestracji do serwisu :oops: i tym bardziej "nie zniknie z nim na zapleczu :mrgreen: " troche to sztuczne - prawda :wink: no chyba ze nie maja co robić bo nikt już z nich nie korzysta... rzuć okiem na swoj wpis - wygląda jaka autoreklama, ciesze się ze jesteś zadowolony :mrgreen: mojego zdania nic nic nie zmieni o serwisie NIKON i ich obsłudze oraz marce NIKON. - dodam tylko ze po magicznym serwisie d800 dalej mam niekompletny sprzęt, ani sklep ani serwis nie dosłały mojej zaślepki na wyświetlacz - pracują nad tym, a minęło już chyba z miesiąc .
 
 
GregSad 
Nowy


Posty: 11
Skąd: Brwinów
Wysłany: Sob 08 Gru, 2012   

No nie wiem - facet przy biurku w recepcji nie miał narzędzi i dlatego wyszedł z aparatem. Nie było go ze 3 minuty (max) więc nie podejrzewam że coś wykręcił czy zamienił. Sprawdzę numery fabryczne i wieczorem dam Ci znać.

Na razie nadal twierdzę że srwis jest ok. i mi bardzo pomógł.

:grin: :grin: :grin:

Pozdr.
Grzegorz
 
 
dcs
[Usunięty]

Wysłany: Sob 08 Gru, 2012   

007areka,
Pracowałem w serwisie /czasy przedinternetowe/.

Nie robiłem tajemnicy, że np. Canonowi T90 na zawieszanie pomaga "twardy reset" -wyjęcie baterii. Pokazywałem to klientowi, żeby kolejnym razem nie tracił swego i mojego czasu.
 
 
007areka
[Usunięty]

Wysłany: Sob 08 Gru, 2012   

...wiem w canone sam tak robię - a raczej robiłem bo obecnie nie było potrzeby i do tego nie trzeba jechać do serwisu :wink: ale naprawdę nie potrzeba udowadniać na siłe ze ktoś jest zadowolony OK, super, no chyba ze sie ma poczucie winy...ehhh nara.
ps. GregSad nie sil sie , nie ewidencjonują Twojego sprzęt - przecież każdy klient to statystyka...Ty nie sprawdzasz czy masz swój sprzęt podebraniu... chcesz to teraz nadrabiać, ciesz się ze jesteś zadowolony, pozdrawiam :wink:
 
 
GregSad 
Nowy


Posty: 11
Skąd: Brwinów
Wysłany: Sob 08 Gru, 2012   

Nie kumam 007areka jesteś rozgoryczony - Twoja sprawa ja jestem zadowolony - moja sprawa, napisałem o tym i tyle.

Na nic się nie sile po prostu napisałem jak jest. A Tobie zalecam kupienie nowego dekielka za kilka złotych i nie tracenie więcej czasu na rozbudzanie w sobie negatywnej energii - szkoda życia.
 
 
007areka
[Usunięty]

Wysłany: Sob 08 Gru, 2012   

GregSad napisał/a:
Nie kumam 007areka jesteś rozgoryczony - Twoja sprawa ja jestem zadowolony - moja sprawa, napisałem o tym i tyle.

Na nic się nie sile po prostu napisałem jak jest. A Tobie zalecam kupienie nowego dekielka za kilka złotych i nie tracenie więcej czasu na rozbudzanie w sobie negatywnej energii - szkoda życia.

:lol:
 
 
GregSad 
Nowy


Posty: 11
Skąd: Brwinów
Wysłany: Sob 08 Gru, 2012   

No.........

I o ten uśmiech chodziło :lol: :lol: :lol:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FIsilverBrown v 0.2 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne

forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze. Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych. Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy, a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania. Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk. Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 10